Naturlig onsdag.

Foto: Lise Alvestad.

Se møtene våre på nett

Gikk du glipp av møtet om matjord? Ikke fortvil - vi har filmet møtene våre og publisert dem på YouTube.

Dersom du ikke har mulighet til å være med på "Naturlig onsdag", kan du allikevel få det med deg på nett. Møtene vil sendes direkte på YouTube og kan også sees i etterkant. Endringer kan forekomme, så følg med arrangementet på Facebook for oppdateringer.

Neste møte: Sjøgrønn skipsfart: Kan Vestlandet vise leden?
Hvor: Bergen Off. Bibliotek
Når: Onsdag 7. mars 19:00
Finn arrangementet på Facebook
#naturligonsdag

Les om møteserien Naturlig onsdag.

Artikkelen ble sist oppdatert: 08.02.2018

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Valkomiteen si innstilling er klar

15.03.2019 | Sist oppdatert: 15.03.2019

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019 | Sist oppdatert: 14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.