Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.

Optimismen og kampviljen var til å ta og føla på i Bergen sentrum i dag. Tusenvis hadde stilt opp for å gje eit klart signal til Noregs politiske leiing: det vert ikkje gjort nok for å stoppa dei alvorlege klimaendringane, det er for langt frå ord til handling! "Skjerp dåkkar", stod det på ein av plakatane skuleelevane hadde med, på ein annan stod det "tenk på vår framtid". Etter appellar og ei rekke musikkinnslag, gjekk dei fleire tusen frammøtte i protestmarsj rundt Lille Lungegårdsvann - toget vart så langt at det nådde rundt heile vatnet og vel så det.

"Klimaopprøret i Bergen" stod bak demonstrasjonen: ein allianse som består av Naturvernforbundet Hordaland, Natur og Ungdom Hordaland, Framtiden i våre hender Bergen, Studentparlamentet ved UiB, ei rekke ungdomsparti med fleire. På Naturvernforbundet Hordaland sitt årsmøte no på laurdag, diskuterer me kva som vert vegen vidare for klimaopprøret etter i dag. Vel møtt!

Les meir om dagens klimademonstrasjon her:

- Skoleelevene fylte Bergen sentrum (NRK)

- Over 3000 elever droppet skolen og streiket for klima (BT)

Gå ikkje glipp av NRK-debatt kl. 21.30 i kveld, der leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøyum, debatterer mot politikarane!

Fjordkryssing bjørnafjorden Foto Statens vegvesen
Debatt om den største saken i nye Vestland dette valget:

Veien mot Hordfast – et miljø- og bompengemareritt

Torsdag 29. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til valgdebatt på litteraturhuset om Hordfast, monsterveiprosjektet som er dårlig nytt for både klima og naturmangfold. Dette ligger an til å bli den største og kanskje viktigste saken for vår region dette valget.

Inviterer til kommunevalgets viktigste miljødebatt:

Det store naturtapet - Nok er nok av bit for bit!

Tirsdag 20. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til politisk debatt på Litteraturhuset. Her utfordrer vi alle partienes toppkandidater i Bergen til å vise om, og hvordan de vi stanse naturtapet og ta byen vår i en retning fra grått til grønt.

Endelausmarka, ny motorvei på E39 Rådal Foto Statens vegvesen Hawkeye
LANSERER VISJON FOR BERGEN 2030

Nok er nok av bit for bit!

11.06.2019

Bit for bit bygges naturen vår ned - også i Bergen. Siden 2010 har areal tilsvarende hele Bergen sentrum gått fra grønt til grått. "Gode, Grønne Bergen - en by for bier og bergensere" er Naturvernforbundet Hordalands visjon for et Bergen som i 2030 er Norges grønneste storby, en by der natur ikke lenger ødelegges bit for bit.