Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.

Optimismen og kampviljen var til å ta og føla på i Bergen sentrum i dag. Tusenvis hadde stilt opp for å gje eit klart signal til Noregs politiske leiing: det vert ikkje gjort nok for å stoppa dei alvorlege klimaendringane, det er for langt frå ord til handling! "Skjerp dåkkar", stod det på ein av plakatane skuleelevane hadde med, på ein annan stod det "tenk på vår framtid". Etter appellar og ei rekke musikkinnslag, gjekk dei fleire tusen frammøtte i protestmarsj rundt Lille Lungegårdsvann - toget vart så langt at det nådde rundt heile vatnet og vel så det.

"Klimaopprøret i Bergen" stod bak demonstrasjonen: ein allianse som består av Naturvernforbundet Hordaland, Natur og Ungdom Hordaland, Framtiden i våre hender Bergen, Studentparlamentet ved UiB, ei rekke ungdomsparti med fleire. På Naturvernforbundet Hordaland sitt årsmøte no på laurdag, diskuterer me kva som vert vegen vidare for klimaopprøret etter i dag. Vel møtt!

Les meir om dagens klimademonstrasjon her:

- Skoleelevene fylte Bergen sentrum (NRK)

- Over 3000 elever droppet skolen og streiket for klima (BT)

Gå ikkje glipp av NRK-debatt kl. 21.30 i kveld, der leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøyum, debatterer mot politikarane!

DNS 2016_powerpoint (27 of 29)

Nå kan du melde deg på!

01.02.2017

Verdier i vann og på land er et undervisningsopplegg for 4.-7. trinn utarbeidet av Naturvernforbundet Hordaland med støtte fra Den naturlige skolesekken. Her finner du informasjon og påmelding for skoler som vil bruke nærnaturen som klasserom, og frivillige som vil spre kunnskap og engasjement om naturen til skoleelever som naturguide i Naturvernforbundet Hordaland.

29649683123_ec8a234193_o

Les om Naturskattejakt i Hordnesskogen!

Søndag 2. oktober 2016 inviterte Hordnesskogens venner og Naturvernforbundet Hordaland til en aktivitetsdag for barnefamilier og andre, i det fantastiske natur- og friluftsområdet Hordnesskogen, som definitivt er verdt å ta vare på!

Hans Kleivdal innleder på Naturlig onsdag 5.10.2016.

Kva er eigentleg grøn industri?

09.01.2017

Onsdag 5. oktober hadde Naturvernforbundets faggruppe for bygg og energi invitert til Naturleg onsdag på Litteraturhuset i Bergen. Temaet for kvelden var grøn industri. Korleis kan ein drive industri som støttar opp under det moderne samfunnet utan å gå på bekostning av naturen? Kva skal til for å oppnå ein reelt bærekraftig industri?