Synnøve Kvamme. Foto: Halldis Folkedal.

Tilsetting av fylkessekretær i Naturvernforbundet Hordaland

Styret i Naturvernforbundet Hordaland har vedteke å tilsetja Synnøve Kvamme i stillinga som fylkessekretær. Mange kjenner henne som frontfigur i kampen mot monstermastene i Hardanger. I tillegg til å leia Hardangeraksjonen, har Synnøve Kvamme også sete i sentralstyret og landsstyret i Naturvernforbundet, og vore leiar av Naturvernforbundet Hordaland. Synnøve er 27 år, og seier at ho gler seg til å jobba for å få fleire til å engasjera seg - både for klimaet og for å ta vare på den fantastiske naturen me har rundt oss.

Last ned. Foto: Halldis Folkedal.

Hordfast

Stans Hordfast!

Der Hordfast er enkelte partiers våte drøm, er monsterveiprosjektet også svært dårlig nytt for både klimaet og for den verdifulle myren, regnskogen og kystlandskapet som blir ødelagt. Derfor foreslår vi at vi lager nasjonalpark - ikke motorvei!

39077813_2305412002807400_553430197064433664_o
BLI MED PÅ PLASTJAKT

Strandryddedag på "Passion for Ocean"-festivalen

22.08.2019

I forbindelse med Passion for Ocean Festivalen i Bergen blir det strandrydding fredag 30. august. Vi drar ut med båt, rydder den vakre norske strandlinjen og har det hyggelig sammen. Det blir også noen fine overraskelser underveis, så sett av dagen!