• Hordaland
  • Tilsetting av fylkessekretær i Naturvernforbundet Hordaland
Synnøve Kvamme. Foto: Halldis Folkedal.

Tilsetting av fylkessekretær i Naturvernforbundet Hordaland

Styret i Naturvernforbundet Hordaland har vedteke å tilsetja Synnøve Kvamme i stillinga som fylkessekretær. Mange kjenner henne som frontfigur i kampen mot monstermastene i Hardanger. I tillegg til å leia Hardangeraksjonen, har Synnøve Kvamme også sete i sentralstyret og landsstyret i Naturvernforbundet, og vore leiar av Naturvernforbundet Hordaland. Synnøve er 27 år, og seier at ho gler seg til å jobba for å få fleire til å engasjera seg - både for klimaet og for å ta vare på den fantastiske naturen me har rundt oss.

Last ned. Foto: Halldis Folkedal.

Artikkelen ble sist oppdatert: 25.01.2019

Prosjektkoordinator Synnøve Kvamme, Naturvernforbundet Hordaland
Plastjakten:

Ryddeaksjoner for studenter

Denne høsten arrangerer vi ikke mindre enn 6 plastryddeaksjoner for studenter i Bergen sammen med Naturvernstudentene. Er du student og har lyst til å gjøre en innsats for miljøet er du hjertelig velkommen!

Hatten dugnad
Prosjekt: Bevaring gjennom skjøtsel

Bli med oss å restaurere av kystlyngheia på Rapeneset

Har du lyst til å drive med praktisk naturvernarbeid? Da må du bli med oss på dugnad. Sammen bidrar vi i den nasjonale innsatsen for å fjerne fremmede treslag, samtidig som vi bevarer et svært viktig kulturminne- og friluftsområde.

KVanndalselva

Kvanndalselva går fri!

25.06.2020 | Sist oppdatert: 30.06.2020

Det blir ikke vannkraftutbygging i Kvanndalselva. Kartleggingsrapport avdekket 15 rødlistede arter langs hele elveløpet.