Synnøve Kvamme. Foto: Halldis Folkedal.

Tilsetting av fylkessekretær i Naturvernforbundet Hordaland

Styret i Naturvernforbundet Hordaland har vedteke å tilsetja Synnøve Kvamme i stillinga som fylkessekretær. Mange kjenner henne som frontfigur i kampen mot monstermastene i Hardanger. I tillegg til å leia Hardangeraksjonen, har Synnøve Kvamme også sete i sentralstyret og landsstyret i Naturvernforbundet, og vore leiar av Naturvernforbundet Hordaland. Synnøve er 27 år, og seier at ho gler seg til å jobba for å få fleire til å engasjera seg - både for klimaet og for å ta vare på den fantastiske naturen me har rundt oss.

Last ned. Foto: Halldis Folkedal.

Julebanner

Tips til miljøvennlig jul

13.12.2019

Føler du på julegavestresset i disse adventstider? Vi gir deg noen tips til gaver og innpakning og valg av juletre og julemat. Ha en god, avslappet jul!

Hordfast natur

Venstre vil vrake ferjeløs E39!

Regjeringspartiet Venstre vil vrake motorveiprosjektet til fordel for grønn skipsfart og utbedring av eksisterende veier. - Et svært godt utspill! sier Gabriel Fliflet, leder i Naturvernforbundet Hordaland.

Gjenbruksuken-Bergen-Foto-Bir-e1572951512827

Bli med på Gjenbruksuken!

Bergenserne ønsker å redusere forbruket sitt. Nå inviterer Bergen kommune, BIR og Naturvernforbundet Hordaland til en uke med aktiviteter for å gjøre det enklere, morsommere og mer meningsfylt å forbruke mindre.