Valkomiteen si innstilling er klar

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.

Naturvernforbundet Hordaland sitt årsmøte går av stabelen laurdag 16. mars kl. 15. Valkomiteen vil legga fram følgjande innstilling til nytt styre:

Leiar: Gabriel Fliflet (attval)

Styremedlem: Knut Espelid (attval)

Styremedlem: Tone Salomonsen

Styremedlem: Tonje Sæther

1. vara: Oddvar Soldal

2. vara: Synnøve Spangelo

3. vara: Hedda Østgaard

Styremedlemene vert valt for to år, medan leiar og varamedlem vert valt for eitt år om gongen. Fylgjande styremedlem er ikkje på val i år:

Hallvard Birkeland

Ingvild Johnsen

Tom Skauge

Styret innstiller på følgjande valkomité:

Øystein Lunde Heggebø (attval)

Eivind Vangdal (attval)

Ragnhild Gya (ny)

Vel møtt til årsmøte!

Generell plakat krabbe
Plastjakten Hordaland

Plastutstilling på Herdla museum

21.05.2019

Plast er et allsidig materiale som har ført til utviklingen av mange nyttige produkter som vi bruker hver dag. Dessverre er det slik at en del av plasten vi bruker havner på avveie og ut i naturen; "men hvorfor er det dette et problem" spør vi oss i vår nye spennende, fargerike og inspirerende plastutstilling.

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.