Valkomiteen si innstilling er klar

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.

Naturvernforbundet Hordaland sitt årsmøte går av stabelen laurdag 16. mars kl. 15. Valkomiteen vil legga fram følgjande innstilling til nytt styre:

Leiar: Gabriel Fliflet (attval)

Styremedlem: Knut Espelid (attval)

Styremedlem: Tone Salomonsen

Styremedlem: Tonje Sæther

1. vara: Oddvar Soldal

2. vara: Synnøve Spangelo

3. vara: Hedda Østgaard

Styremedlemene vert valt for to år, medan leiar og varamedlem vert valt for eitt år om gongen. Fylgjande styremedlem er ikkje på val i år:

Hallvard Birkeland

Ingvild Johnsen

Tom Skauge

Styret innstiller på følgjande valkomité:

Øystein Lunde Heggebø (attval)

Eivind Vangdal (attval)

Ragnhild Gya (ny)

Vel møtt til årsmøte!

Fjordkryssing bjørnafjorden Foto Statens vegvesen
Debatt om den største saken i nye Vestland dette valget:

Veien mot Hordfast – et miljø- og bompengemareritt

Torsdag 29. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til valgdebatt på litteraturhuset om Hordfast, monsterveiprosjektet som er dårlig nytt for både klima og naturmangfold. Dette ligger an til å bli den største og kanskje viktigste saken for vår region dette valget.

Inviterer til kommunevalgets viktigste miljødebatt:

Det store naturtapet - Nok er nok av bit for bit!

Tirsdag 20. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til politisk debatt på Litteraturhuset. Her utfordrer vi alle partienes toppkandidater i Bergen til å vise om, og hvordan de vi stanse naturtapet og ta byen vår i en retning fra grått til grønt.

Endelausmarka, ny motorvei på E39 Rådal Foto Statens vegvesen Hawkeye
LANSERER VISJON FOR BERGEN 2030

Nok er nok av bit for bit!

11.06.2019

Bit for bit bygges naturen vår ned - også i Bergen. Siden 2010 har areal tilsvarende hele Bergen sentrum gått fra grønt til grått. "Gode, Grønne Bergen - en by for bier og bergensere" er Naturvernforbundet Hordalands visjon for et Bergen som i 2030 er Norges grønneste storby, en by der natur ikke lenger ødelegges bit for bit.