Valkomiteen si innstilling er klar

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.

Naturvernforbundet Hordaland sitt årsmøte går av stabelen laurdag 16. mars kl. 15. Valkomiteen vil legga fram følgjande innstilling til nytt styre:

Leiar: Gabriel Fliflet (attval)

Styremedlem: Knut Espelid (attval)

Styremedlem: Tone Salomonsen

Styremedlem: Tonje Sæther

1. vara: Oddvar Soldal

2. vara: Synnøve Spangelo

3. vara: Hedda Østgaard

Styremedlemene vert valt for to år, medan leiar og varamedlem vert valt for eitt år om gongen. Fylgjande styremedlem er ikkje på val i år:

Hallvard Birkeland

Ingvild Johnsen

Tom Skauge

Styret innstiller på følgjande valkomité:

Øystein Lunde Heggebø (attval)

Eivind Vangdal (attval)

Ragnhild Gya (ny)

Vel møtt til årsmøte!

Endelausmarka, ny motorvei på E39 Rådal Foto Statens vegvesen Hawkeye
LANSERER VISJON FOR BERGEN 2030

Nok er nok av bit for bit!

11.06.2019

Bit for bit bygges naturen vår ned - også i Bergen. Siden 2010 har areal tilsvarende hele Bergen sentrum gått fra grønt til grått. "Gode, Grønne Bergen - en by for bier og bergensere" er Naturvernforbundet Hordalands visjon for et Bergen som i 2030 er Norges grønneste storby, en by der natur ikke lenger ødelegges bit for bit.

Generell plakat krabbe
Plastjakten Hordaland

Plastutstilling på Herdla museum

21.05.2019

Plast er et allsidig materiale som har ført til utviklingen av mange nyttige produkter som vi bruker hver dag. Dessverre er det slik at en del av plasten vi bruker havner på avveie og ut i naturen; "men hvorfor er det dette et problem" spør vi oss i vår nye spennende, fargerike og inspirerende plastutstilling.