Hordnesskogen

Styrende dokumenter

Her finner du vedtekter, prinsipprogram og arbeidsprogram.

Naturvernforbundets vedtekter, prinsipprogram og arbeidsprogram vedtas av landsmøtet, og er gjeldende fram til neste landsmøte arrangeres - normalt to år.

Arbeidsprogrammet
Landsmøtets instruks til sekretariatet og sentralstyret for de neste to årene. Det legger rammene for våre satsingsområder.

Last ned arbeidsprogrammet for Naturvernforbundet.
Last ned arbeidsprogrammet for Naturvernforbundet Hordaland.

Prinsipprogrammet
Organisasjonens felles politiske grunnlag.

Last ned prinsipprogrammet.

Vedtektene
Organisasjonens lover.

Last ned vedtektene.

denne siden kan du finne årsrapporter og andre viktige dokumenter.

Artikkelen ble sist oppdatert: 01.04.2020

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Valkomiteen si innstilling er klar

15.03.2019 | Sist oppdatert: 15.03.2019

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019 | Sist oppdatert: 14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.