Luftspenn eller kabel?

6.-7. februar 2007 arrangerer "Folkeaksjonen i Hardanger for kraftoverføring med sjøkabel" konferansen Luftspenn eller kabel? på Hardanger Fjordhotell i Øystese.

28.01.2007

Bakgrunn: Norsk kraft- og forsyningsproblematikk har endra seg drastisk dei siste åra. Tidlegare var den kraftkrevjande industrien lokalisert nær kraftverka, men slik er det ikkje i dag. Nedbygging av tungindustrien i fjordane, kombinert med industri og oljerelaterte kraftbehov på kysten, vil vera med å forma den framtidige kraftinfrastrukturen.

Konferansen vil ha fokus på utviklinga av sentralnettet dei næraste åra. Kan meir bruk av kabel versus luftspenn vera ein del av ny sentralnettpolitikk? Kan Statnett framleis bruka den gamle modellen til finansiering av desse store utbyggingane, eller er det på tide å tenkja nytt? Kanskje kraftprodusentane og dei store forbrukarane må ta ein større del av kostnaden med å flytta krafta! Dei siste planane til Statnett har møtt brei motstand i folket som bur i dei råka områda, og dei politiske partia har kome med tydelege fråsegner. Kan ein sjå konturane av ein ny, framtidsretta norsk sentralnettpolitikk?

Programmet kan lastes ned i pdf format her

Artikkelen ble sist oppdatert: 07.12.2010

Krev innsyn i hemmeleg Hansvågen-brev

10.01.2009:

Offentlegheita må no få innsyn i det hemelegstempla interne dokumentet der landbruksdepartementet gjev sitt sanne syn på saka om veg til skipsverftet i Hansvågen, før Steinulf Tungesvik i Hordaland Senterparti urettmessig fekk innsyn i innhaldet og fekk det trekt attende og endra. Det skriv leiar i Naturvernforbundet Hordaland, Ingar Flatlandsmo i dette debattinnlegget. Saka vert no klaga inn for sivilombodsmannen.

Jondalstunnelen - Fortsatt mulig å vurdere alternativ S7

22.09.2008:

Natuvernforbundet Hordaland (NVH) reagerer på at alternativ S7, som vil spare det unike kulturlandskapet i Nordrepollen ikke er tatt med i grunnlaget for anbud av Jondalstunnelen. I et brev til fylkesordfører Torill Selvold Nyborg påpeker NVH at S7 i realiteten er billigere, i tillegg til å være mer rassikkert og skånsomt mot kulturlandskapet.

Forvaltningsplan for Byfjellene Sør

15.08.2008:

Byfjellene Sør har lenge vært en av de mest populære turområdene i Bergen kommune og blir brukt av ca 20 000 mennesker pr. år. Naturvernforbundet Hordaland (NVH) mener at Bergen kommune i all hovedsak har tatt hensyn til de mange kryssende interessene for området.

Naturverngruppen

14.08.2008:

Arbeidet med naturvernsaker i NVH organiseres igjennom naturverngruppen. Den består av frivillige medlemmer som engasjerer seg i konsesjonssaker og politisk arbeid for å verne om naturen.