Luftspenn eller kabel?

6.-7. februar 2007 arrangerer "Folkeaksjonen i Hardanger for kraftoverføring med sjøkabel" konferansen Luftspenn eller kabel? på Hardanger Fjordhotell i Øystese.

28.01.2007

Bakgrunn: Norsk kraft- og forsyningsproblematikk har endra seg drastisk dei siste åra. Tidlegare var den kraftkrevjande industrien lokalisert nær kraftverka, men slik er det ikkje i dag. Nedbygging av tungindustrien i fjordane, kombinert med industri og oljerelaterte kraftbehov på kysten, vil vera med å forma den framtidige kraftinfrastrukturen.

Konferansen vil ha fokus på utviklinga av sentralnettet dei næraste åra. Kan meir bruk av kabel versus luftspenn vera ein del av ny sentralnettpolitikk? Kan Statnett framleis bruka den gamle modellen til finansiering av desse store utbyggingane, eller er det på tide å tenkja nytt? Kanskje kraftprodusentane og dei store forbrukarane må ta ein større del av kostnaden med å flytta krafta! Dei siste planane til Statnett har møtt brei motstand i folket som bur i dei råka områda, og dei politiske partia har kome med tydelege fråsegner. Kan ein sjå konturane av ein ny, framtidsretta norsk sentralnettpolitikk?

Programmet kan lastes ned i pdf format her

Artikkelen ble sist oppdatert: 07.12.2010

DNS 2016_powerpoint (27 of 29)

Nå kan du melde deg på!

01.02.2017 | Sist oppdatert: 06.09.2017

Verdier i vann og på land er et undervisningsopplegg for 4.-7. trinn utarbeidet av Naturvernforbundet Hordaland med støtte fra Den naturlige skolesekken. Her finner du informasjon og påmelding for skoler som vil bruke nærnaturen som klasserom, og frivillige som vil spre kunnskap og engasjement om naturen til skoleelever som naturguide i Naturvernforbundet Hordaland.

29649683123_ec8a234193_o

Les om Naturskattejakt i Hordnesskogen!

Søndag 2. oktober 2016 inviterte Hordnesskogens venner og Naturvernforbundet Hordaland til en aktivitetsdag for barnefamilier og andre, i det fantastiske natur- og friluftsområdet Hordnesskogen, som definitivt er verdt å ta vare på!

Naturlig onsdag juni 2016, web (6 of 10)

Kort tur til stor natur

29.06.2016 | Sist oppdatert: 06.09.2017

På vårens siste Naturlig onsdag 1. juni møtte 40 turglade mennesker opp på Litteraturhuset i Bergen for å få tips til hvordan de kan bruke naturen i nærområdet som kilde til gode sommeropplevelser.

N

Et hav i endring

28.06.2016 | Sist oppdatert: 06.09.2017

Økosystemet i Norskehavet er i kontinuerlig endring. Hvilke endringer er naturlige og hvilke er menneskeskapte? Forvaltes våre fiskebestander riktig, eller står vi overfor et paradigmeskifte i fiskeriforvaltningen? Onsdag 6. april samlet det seg en stim av 70 personer på Litteraturhuset i Bergen for å få et nærmere innblikk i hva de lærde strides om.