• Hordaland
  • Skogakurs om biologisk mangfald på Varaldsøy
Varaldsøy

Bilete er frå vakre og Varaldsøy. (Foto Jan Rabben).

Skogakurs om biologisk mangfald på Varaldsøy

Varaldsøy har mykje gamal skog med stort biologisk mangfald, mellom anna holeiker, barlind, kristorn og verna edellauvskog. Naturvernforbundet i Kvinnherad inviterar difor til tre dagar med skogakurs om biologisk mangfald på Varaldsøy. Deltakarane bur i Hestvika konferansesenter eller på Kamphaug hos John Anton Tangerås, og prisen er berre 200 kroner medrekna mat og overnatting.

Fra: 13.06.2014 kl. 11:40 til 15.06.2014 kl. 17:00

Sted: Varaldsøy, Hordaland

PROGRAM:

Fredag 13. juni

Programmet byrjar kl 1140. På føremiddagen viser professor Anders Lundberg oss Gjuvslandslia. I Gjuvlandslia er barlindene aldersbestemt. Dei verna beitemarkene og slåttemarkene har stort mangfald. Anders Lundberg held og føredrag i Hestevika Konferansesenter om kvelden kl 19.

Geir Gaarder viser oss gamle Holeiker på Rabben. Hule eieker kan bli 1000 år gamle og kan vera heim for 1500 ulike arter. I norrøn mytologi var eika Tors hellige tre. ”En eik vokser i 500 år og dør i 500 år” Gaarder held foredrag kl 20:00.

Laurdag 14. juni

Kl 1230 startar turen over Fjellgardane over Brunamyr gjennom Grønsmog. Vågsfonnastøl til Skarsbrotet der den Store Barlinda er som og er aldersbestemt. Trygve Sundfjord som er lokalkjent visar oss området.

Kl 18:00 held Dr. scient Åge Simonsen fra Norsk naturinformasjon (NNI) foredrag om insekt og virvellause dyr i rik lauvskog. Han har lenge arbeidd med faglege problemstillingar knytta til mellom anna landjordas økosystem og naturtypar.

Kl 19:30 held Geir Flatabø føredrag i Hestevika, kl 20:00 fortel Geir Gaarder og Anders Lundberg om kva dei har funne.

Sundag 15. juni

Kl 1030 blir det tur i Skjelnesodden. Då skal me sjå på planter for biene og homlene. Etterpå skal Alf Helge Søyland fortelja oss om biene og homlene. Nær ¼ av Europas humler er utrydningstrua. Saman med andre insekt bidrar desse til meir enn 180 milliarder kroner årlig i verdiskapngnin innom landbruket i Europa. Kurset avsluttar kl 17 sundag.

Påmelding:

Kvar deltakar betalar 200 kr for kurset medrekna mat og overnatting i Hestvika konferansesenter eller på Kamphaug hos John Anton Tangerås. Påmelding til Bjørn Helge Skåle  tlf 90 51 60 91 og e-post: bjohelgs@online.no . Spørsmål kan og rettast til Dagny Fuglø tlf 41 69 35 76 og e-post: dag-fugl@online.no

NB! Det var skrive feil e-postadresse på Bjørn Helge Skåle, men e-postadressa er retta.

Artikkelen ble sist oppdatert: 23.05.2014

Norway-3611382_1920

Kritisk til nye oppdrettsannlegg i Hardanger

28.04.2021 | Sist oppdatert: 10.11.2021

Oppdrettsselskapa Eide Fjordbruk og Lingalaks har søkt om å ta i bruk to nye område i Samlafjorden. Naturvernforbundet Hordaland og Naturvernforbundet i Kvam er svært kritisk til planane.

Endelausmarka, ny motorvei på E39 Rådal Foto Statens vegvesen Hawkeye
LANSERER VISJON FOR BERGEN 2030

Nok er nok av bit for bit!

11.06.2019 | Sist oppdatert: 20.06.2019

Bit for bit bygges naturen vår ned - også i Bergen. Siden 2010 har areal tilsvarende hele Bergen sentrum gått fra grønt til grått. "Gode, Grønne Bergen - en by for bier og bergensere" er Naturvernforbundet Hordalands visjon for et Bergen som i 2030 er Norges grønneste storby, en by der natur ikke lenger ødelegges bit for bit.

Oystesevassdraget-reddet

Regjeringen bevarer Øystesevassdraget

28.08.2017 | Sist oppdatert: 24.04.2018

Regjeringen gikk i dag inn for å bevare det unike Øystesevassdraget i Hordaland. Enestående elvenatur er nå reddet. – Dette er en stor seier! Øystesevassdraget er en nasjonal perle, sier Silje Ask Lundberg, leder i Naturvernforbundet.