Om oss

Me jobbar for å ta vare på elvane, fjella, fjordane, sjøane og skogane. Me vil ha grøne, utsleppsfrie gå- og sykkelbyar, bygder og tettstader.

Naturvernforbundet er ein nasjonal organisasjon og opplever ein sterk medlemsvekst. No er me oppe i over 35.000 medlemmer på landsbasis. Meld deg inn du også; då får me større gjennomslagskraft og kan gjera meir for naturen. Fyll ut dette skjemaet eller send sms med NATUR til 2377.

Artikkelen ble sist oppdatert: 01.06.2021

Introduksjon

Naturvernforbundet fremjer kunnskap og løysingar som ivaretek naturen. I Hordaland har me eit fylkesstyre, sju lokallag, fem fulltidstilsette og over 60 frivillige

29808208975_90dcd167a2_k

Naturvernforbundets historie

Da Naturvernforbundet ble stiftet i 1914, fikk Norge sin aller første miljøorganisasjon. Organisasjonen skulle ”vække og vedlikeholde sansen og interessen hos vort folk for at verne landets natur”.

Tavarepådetduhar

Prosjekter

Her finner du informasjon om prosjektene vi driver.

Ninjas of Bergen made an art performance at the Student center 5

Plastjakten Hordaland

For å løse plastproblematikken må plasten fjernes fra naturen, men like viktig er det at vi forebygger videre forsøpling.

Naturlig onsdag Gode, grønne Bergen-23-smal

Naturlig onsdag

En faglig og sosial møteserie om natur, miljø og smarte løsninger. Her kan du knytte kontakter og utvikle gode ideer.

IMG_20210706_111627 – Kopi
Bevaring gjennom skjøtsel

Kurs i humlekassebygging i Den naturvennlige hagen.- Kurset er fullt!

11.02.2022 | Sist oppdatert: 28.02.2022

Oppdatering 28.02.22: Kurset er fulltegnet, men det er mulig vi får til å sette opp et nytt kurs ved senere anledning. Følg med på våre nettsider eller på FB. https://www.facebook.com/naturvernforbundet.hordaland Har du lyst å hjelpe humlene i år, og samtidig lære mer om dem? Da er du velkommen til kurs i humlekassebygging i vår naturvennlige hage på Storetveitmarken.