Reparasjonsgavekortet

Nå kan du endelig gi en reparasjon i gave fremfor å kjøpe nye ting. Her finner du informasjon om hva Reparasjonsgavekortet er, hvor du kan kjøpe det og hvordan det brukes!

Alle eier vi noe fint som har blitt ødelagt, og som burde vært reparert. Det kan være en jakke, et par sko, en sykkel eller en mobiltelefon som vi ikke tar oss verken tid eller råd til å reparere.

Hadde det ikke vært fint å gi, eller å få akkurat den reparasjonen som trengs i gave?

Med Reparasjonsgavekortet kan du nettopp det.  Reparasjonsgavekortet kan brukes til forskjellige typer reparasjoner og hos mange av Bergens reparatører.

Gavekortet er utviklet av oss i Naturvernforbundet Hordaland, er 100 % idealistisk. Vårt ønske er at flere av oss reparerer mer og kaste mindre, samtidig som flere kan leve av å være reparatører.

- Reparatør? Mer informasjon her.

Artikkelen ble sist oppdatert: 07.01.2020

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Valkomiteen si innstilling er klar

15.03.2019 | Sist oppdatert: 15.03.2019

På laurdag 16. mars er det årsmøte, der mellom anna nytt styre skal veljast. Her er valkomiteen si innstilling til nytt styre.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019 | Sist oppdatert: 14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.