Støtt arbeidet vårt

Støtt arbeidet vårt og ta vare på naturen. Du kan blant bli medlem, støtte prosjekter direkte eller annonsere – og mere til.

EitrheimTokheim
Hardanger fjellandskap.

Støtt oss ved å bli medlem

I hundre år har Naturvernforbundet vist at naturvern nytter. Som medlem bidrar du til å ta vare på naturen og stanse klimaendringene. Meld deg inn i dag! Send SMS med NATUR til 2002, eller fyll ut skjemaet under:

Din støtte hjelper!

Med mange støttespillere og medlemmer, kan vi jobbe mer med:

• Vern av naturen.
  • Gi økt kompetanse i regionen om natur, klima og miljø.
  • Et bærekraftig transportsystem.
  • Fremtidsrettede arbeidsplasser.
Fjord Images / Ola Moen

Gi en gave

Gi en gave, slik at vi kan jobbe med naturvern. Det kan du gjøre via bankoverføring, VIPPS eller Paypal.

Vårt VIPPS-nummer er 20910, og kontonummeret vårt er 9013 05 39377. På Paypal kan du velge mellom å gi en engangsstøtte, eller månedlig beløp.

Logo grasrotandelen støtt arbeidet vårt

Grasrotandelen

Hvis du spiller, kan du registrere at det er vi som skal få Grasrotandelen din. Den utgjør inntil 7% av spillinnsatsen, og er med på å støtte vårt arbeid.

Bedrifter kan støtte oss

Virksomheter kan også bidra med fri naturvernstøtte.  Ta kontakt med oss på hordaland@naturvernforbundet.no.

Bypsykologene har gitt økonomisk støtte i en årrekke – tusen takk! Du får time svært raskt hos dem, og det er lett å bestille på bypsykologene.no

Bypsykologene logo

Annonsere på nett og i NaturVest

Ellers er det mulig å annonsere i medlemsmagasinet NaturVest, eller på nettsiden vår. NaturVest har et opplag på ca. 3000 og sendes til våre medlemmer og abonnenter. Kontakt Grønn Markedskontakt AS på
sverre@gmk.as, telefon 55 10 10 97 eller 98 61 31 01.

Prosjektstøtte

Vi får også en del støtte gjennom våre miljøprosjekter, som nå tar for seg temaene plast, restaurering av natur, energisparing, matproduksjon, forbruk og reparasjon og naturmangfold. Ettersom vi har så mange gode støttespillere og engasjerte frivillige, er det mulig å drive med prosjekter. Tusen takk!

Støttespillere i Hordaland

Logo-RGB-bredde-Bergenkommune