Topptrimmen i Gausdal

Topptrimmen.

arrangeres hvert år av Naturvernforbundet i Gausdal

Topptrimmen

Topptrimmen som arrangeres for 25. året, og er et samarbeid mellom Gausdal Idrettslag og Naturvernforbundet i Gausdal. Topptrimmen har som hensikt å få så mange som mulig ut i naturen og kulturlandskapet, for å styrke både den fysiske og den psykiske helsa.

Artikkelen ble sist oppdatert: 23.02.2022

Årsmøte 2022

Velkommen til årsmøte mandag 7. mars

22.02.2022 | Sist oppdatert: 01.03.2022

Naturvernforbundet i Gausdal avholder sitt årsmøte på Frivilligsentralen på Gausdal Arena mandag 7. mars kl. 19.00–21.00. Alle medlemmer er hjertelig velkomne!

Hærfjellet,25
9. mars 2021

Rapport fra årsmøte i Naturvernforbundet i Gausdal

18.03.2021 | Sist oppdatert: 20.03.2021

Årsmøtet i år ble arranger som en kombinasjon av fysisk og digitalt oppmøte. Det var noen tekniske problemer i starten, men vi fikk gjennomført både valg og vedtak på demokratisk tilfredsstillende måte. Håvard Kleiven gikk ut styret etter en mannsalder med godt naturvernarbeid.

Skog
Innkalling til årsmøte i Naturvernforbundet i Gausdal

Årsmøte i Naturvernforbundet i Gausdal

21.02.2021 | Sist oppdatert: 08.03.2021

Tid: Tirsdag 9. mars 2021, 19.00 – 21.00 Sted: Zoom videokonferanseplattform SE VEDLAGT LINK

Klima2
Audun signaliserte at det fortsatt håp i klimaspørsmålet

Klimaforedrag med optimistisk vinkling

20.04.2015 | Sist oppdatert: 20.04.2015

Klimaforedrag kan lett bli håpløse dommedagsprofetier som ganger noen. Audun Randen Johnson, fra Naturvernforbundet sentralt, holdt pedagogisk og inspirerende foredrag på biblioteket på Gausdal Arena mandag 20. april.

Djutjonnskampen,RitaG09
Nye rekorder, i år igjen!

Resultater fra Topptrimmen 2014

658 solgte konvolutter, i underkant av 200 innleverte registreringskort med gjennomsnittlig 10 turer på hvert kort. Dette er resultater etter en usedvanlig flott topptursesong i Gausdal. På de 17 årene Topptrimmen er gjennomført, har vi satt opp kasser med gjestebok på nesten 50 topper. Det flotte turterrenget vi har, er oppdaget! Trim og turer har blitt trendy! Gausdalsnaturen har trolig aldri blitt brukt så mye til trim og rekreasjon som i 2014. Den best besøkte toppen har ikke vært med på registreringskortet i år. Det er Lundevarden i Follebu som har passert 6000 «autografer» til nå! Sti tråkkes opp hele vinteren, og den besøkes både jule- og nyttårskveldsdagen!