Gulfira Salikhyanova
Årsmøte

Årsmøtet 2019

07.03.2019 | Sist oppdatert: 11.03.2019

Det blir avholdt årsmøte mandag 18.mars kl. 19.00 i Festsalen på Valdres Folkemuseet, Fagernes. Vanlige årsmøtesaker.

Styremøte

Referat styremøte 10.12.18 Tilstede: Bjørn Kjensli, Kenneth Østgård, Fred Kuyper. Bjørn Vagstein fra sak 7.

Styremøte 28.02.19

Referat styremøte 28.02.19 Tilstede: Bjørn Kjensli, Bjørn Vagstein, Fred Kuyper, Kenneth Østgård

Vinda om våren
Grønn fornuft

Vinda er reddet!

07.11.2018 | Sist oppdatert: 07.11.2018

I dag skal det bekjentgjøres at elva Vinda IKKE SKAL BYGGES UT! Det er Kjetil Kjenseth, stortingsrepresentant fra Venstre, som har den gledelige oppgave å komme med denne meldingen i et arrangement ved Stampefossen. Naturvernforbundet, både lokalt, fylkeslaget og sentralt har stått på med midler og innsats. Sammen med mange andre. Det er da man lykkes!

Vern Vinda
Vinda

La Vinda få renne fritt!

25.09.2018 | Sist oppdatert: 25.09.2018

I dag møtte flere titalls personer opp foran Olje- og energidepartementet for å be om at den siste store fossen i Valdres fortsatt skal få renne fritt.

Pøbelplanter forbudsliste2016
Organisasjonsarbeid

Styremøte 23.august 2018

Tilstede: Kari Rønningen Dieserud, Gunnar Dieserud under sak 1, Fred Kuyper, og Ole Morten Fossli – referent.

N

Styremøte 14.06.18

Referat Styremøte 14.06.18 Tilstede: Bjørn Kjensli, Fred Kuyper, Kenneth Østgård og Ole Morten Fossli.