• Nyheter
  • Naturvernforbundet og korona

Naturvernforbundets aktivitet - slik håndterer vi koronaviruset

Selv om mye av aktiviteten foregår fra hjemmekontor, fungerer Naturvernforbundet likevel slik du er vant til. Ta kontakt via telefon, e-post eller andre kanaler!

Store deler av Naturvernforbundets sekretariatet er flyttet til hjemmekontor. Alle henvendelser besvares på telefon og epost, og vi gjennomfører størstedelen av møter og annen kommunikasjon gjennom digitale verktøy.

Kontoret i Mariboes gate 8 i Oslo er betjent, så lag avtale om du har behov for å komme innom. Naturvernforbundets kontorer i Trondheim, på Mostun i Stavanger, på Sognsvann i Oslo, i Bergen og i Førde har også sporadisk betjening. Ta kontakt på telefon og epost som vanlig.

Ta vare på familie, naboer og de sårbare rundt oss. Vi i Naturvernforbundet sender ekstra takknemlige tanker til helsearbeidere og alle som har jobbet for å holde samfunnet i gang gjennom pandemien. Har du mottatt materiell til arrangementer som har blitt utsatt ber vi deg om å ta vare på dette, slik at disse kan brukes når det igjen er forsvarlig å avholde arrangementer.

Vi planlegger for at det skal kunne gjennomføres arrangementer som normalt i løpet av vinteren/våren 2022, men er det en ting denne pandemien har lært oss, er det at langtidsplanlegging er utfordrende. Selv om det kan bli endringer på kort varsel, planlegger vi for gjennomføring av blant annet Den store klesbyttedagen 26. mars og landsmøte 22. - 24. april 2022.

Artikkelen ble sist oppdatert: 10.01.2022