Følg oss

Vil du bli med på dugnader, seminarer eller medlemsmøter? Meld deg på nyhetsbrevet vårt eller følg oss i sosiale medier.

Nyhetsbrev
Vi sender ut nyhetsbrev omtrent en gang i måneden. Les om kommende aktiviteter og noen av sakene vi jobber med. Kryss av om du også vil bli invitert til våre aktiviteter. Meld deg på her:

Månedlig nyhetsbrev (Monthly newsletter)
Invitasjon til aktiviteter (Activities)

Dugnader
Gjennom året arrangerer vi frivillige til å bidra på opprydningsaksjoner og fjerning av fremmede arter.

Naturlig onsdag
En faglig møteplass hvor vi kan lære mer om natur, miljø og smarte løsninger. Møtene er gratis og åpne for alle.

Medlemsmøter
Med ujevne mellomrom inviterer vi medlemmer til å delta på møter hvor fagpersoner kommer for å snakke om ulike temaer.

Sosiale medier

@naturvernforbundetHordaland

@naturvernforbundet_hordaland
@plastjakten
@naturvernstudentene_bergen
@bergen.nu

Artikkelen ble sist oppdatert: 17.08.2021

Hordfast illustrasjon
Felles opprop mellom naturvernere og yrkessjåfører i vest:

Prioriter trygge og gode veier!

01.06.2022 | Sist oppdatert: 01.06.2022

Vi vestlendinger opplever stadig veier i svært dårlig stand. Vi vil ha sikre tofelts-veier, veiskuldre som ikke gir etter, lyse tunneler og trygghet mot ras.

20842970908_9bb1652f25_k
Om dilemmaer og veivalg

Medlemsmøte: Gode, grønne Bergen - hvordan når vi dit?

08.04.2022 | Sist oppdatert: 08.04.2022

Mandag 2. mai kl. 19:00 blir det medlemsmøte i Naturvernforbundet Hordaland på Det Grønne Loftet med tema Gode, Grønne Bergen – hvordan når vi dit. Møtet er for medlemmer, om du ikke er medlem kan du ordne medlemskap i døren.

Lygra(1)
Påmeldingsfrist 29. mars!

Bli med på naturvernhelg på Lygra 1.-3. april!

24.03.2022 | Sist oppdatert: 28.03.2022

Kjære tillitsvalde, frivillige og tilsette! Endeleg kan me reisa til Lygra att, og ta opp att vår årlege tradisjon med vårsamling mellom idylliske kystlyngheier. Det vert vandring i lyngheia, fagleg påfyll om klimarapport, god mat, god stemning, kjekke folk - og kanskje fulgesafari og bading, for dei som vil? Velkomne til Lygra!