• Markasenter på Søndre Sandås

Skjult mellom bjørk, gran, selje og furu, midt på parkeringsplassen ved Sognsvann, finner du det lille gårdstunet Søndre Sandås. Huset på tunet var frem til vi tok over registrert som bolig, og det gir våre nye kontorer en helt egen atmosfære. Tomten er vill - busker og trær i full flora, men den er godt ivaretatt og livet er fint her i den hemmelige hagen. Enda finere er livet som vi vet i skogen, og vår nye lokasjon er sådan perfekt; bare ett minutt til Marka!

Markasenter på Søndre Sandås

Nettopp derfor mener vi at Søndre Sandås og NOA vil være et perfekt senter og samlingspunkt for OsloMarka og alle dens tilhengere og brukere.

Nå har vi vært her i et år og planene for omgjøring av tomten til vårt formål er langt på vei. Ønsket er å få fjernet parkeringsplassen mellom Søndre Sandås og Idrettshøyskolen, for å opprette et Markasenter. Arkitektene er i sving og vi er spent på å se deres endelige forslag. Følg med her for videre fremgang i prosjektet!

Artikkelen ble sist oppdatert: 24.09.2019