Foto: Dag Arne Høystad

Energieffektivisering

Det finst ikkje ei enkelt løysing, verken på dei globale klimautfordringane eller på dei regionale kraftforsyningsutfordringane i Midt-Noreg. Det som liknar mest på ei løysing er likevel energieffektivisering.

Det å nytte energi meir effektivt, og dermed spare energi, er det viktigaste grepet verda kan ta for å løyse klimautfordringane. Ein negawatt, altså den watten som blir spart, er den mest miljøvennlege energien. Det blir mindre viktig å byggje ut ny energiproduksjon, og det blir ikkje nødvendig å byggje overføringslinjer. Det einaste problemet ser ut til å vere at energieffektivisering er usynleg, for det er vel difor staten gir mykje høgare støtte til å byggje ut ny kraft enn til å spare den same kraftmengda?

Øystein Folden ved Verma

Stolt og glad for miljøprisen!

08.12.2014

Fylkestinget tildelte miljøprisen for 2014 til Naturvernforbundet i Møre og Romsdal v/fylkesleiar Øystein Folden. - Eg vil takke dykk på vegne av naturen i fylket vårt, sa fylkesleiar Øystein Folden i si takketale til fylkestinget i Møre og Romsdal.

IMAG0136

Miljøvennleg straum?

09.10.2013

Naturvernforbundet i Møre og Romsdal spør Forbrukerombodet om ei annonse på VG.no er i tråd med forbrukerlovgjevinga.