Foto: Dag Arne Høystad

Energieffektivisering

Det finst ikkje ei enkelt løysing, verken på dei globale klimautfordringane eller på dei regionale kraftforsyningsutfordringane i Midt-Noreg. Det som liknar mest på ei løysing er likevel energieffektivisering.

Det å nytte energi meir effektivt, og dermed spare energi, er det viktigaste grepet verda kan ta for å løyse klimautfordringane. Ein negawatt, altså den watten som blir spart, er den mest miljøvennlege energien. Det blir mindre viktig å byggje ut ny energiproduksjon, og det blir ikkje nødvendig å byggje overføringslinjer. Det einaste problemet ser ut til å vere at energieffektivisering er usynleg, for det er vel difor staten gir mykje høgare støtte til å byggje ut ny kraft enn til å spare den same kraftmengda?

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.11.2010

IMAG0136

Miljøvennleg straum?

09.10.2013 | Sist oppdatert: 25.10.2013

Naturvernforbundet i Møre og Romsdal spør Forbrukerombodet om ei annonse på VG.no er i tråd med forbrukerlovgjevinga.

IMAG0136

Utnytting av kjølevatn i Nyhamna

20.05.2012 | Sist oppdatert: 20.05.2012

Naturvernforbundet har fått spørsmål om å kome med innspel til eit prosjekt om utnytting av kjølevatn frå Nyhavna.

Oljeplattform

Gode namn

09.01.2012 | Sist oppdatert: 09.01.2012

Lesarinnlegg frå Naturvernforbundet i Møre og Romsdal.