Foto: Kåre Olerud

Fiskeoppdrett

Årsmøtet til Naturvernforbundet i Møre og Romsdal vedtok ei skjerping av arbeidet med fiskeoppdrett i arbeidsprogrammet for 2010.

Oppdrett har miljøutfordringar i alle retningar: Omsynet til villaksen, fangst til fôr og anna, strandsoneinngrep, forureining og sjukdomssmitte. Naturvernforbundet ønskjer å vere saklege og kritiske i høve oppdrettsnæringa, men slik miljøutfordringane no tårnar seg opp, er ho ikkje ei næring som kan halde fram å auke oppdrettsvoluma så raskt som ho har gjort til no.

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.11.2010

Godkjente lokaliteter 6

Klager oppdrettsnæringa inn for ESA

27.11.2015 | Sist oppdatert: 06.02.2016

- At norske myndigheter tillater oppdrettsnæringen å forurense fjorder og elver er et klart brudd på vannforskriften, som har som mål å sikre rent vann og liv i fjorder og elver. Denne situasjonen er uholdbar, og det er uakseptabelt at den økologisk negative påvirkning som oppdrett utgjør ikke tas med som en vesentlig faktor i arbeidet med norsk vannforvaltning, sier Arnodd Håpnes. Vi har derfor klagd norske myndigheter inn for EFTAs klageorgan ESA, som er ansvarlig for å kontrollere Norges oppfølging av vanndirektivet.