Foto: Kåre Olerud

Fiskeoppdrett

Årsmøtet til Naturvernforbundet i Møre og Romsdal vedtok ei skjerping av arbeidet med fiskeoppdrett i arbeidsprogrammet for 2010.

Oppdrett har miljøutfordringar i alle retningar: Omsynet til villaksen, fangst til fôr og anna, strandsoneinngrep, forureining og sjukdomssmitte. Naturvernforbundet ønskjer å vere saklege og kritiske i høve oppdrettsnæringa, men slik miljøutfordringane no tårnar seg opp, er ho ikkje ei næring som kan halde fram å auke oppdrettsvoluma så raskt som ho har gjort til no.

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.11.2010

Naturvernforbundet seier nei til oppdrettsendringar ved Gjermundnesholmane

09.04.2010:

Naturvernforbundet i Vestnes har blitt bede om å uttale seg til ein søknad om endring av ein oppdrettskonsesjon ved Gjermundnesholmane. Føremålet er å endre art frå torsk til laks, aure og regnbogeaure med maksimal biomasse på 2340 tonn. Naturvernforbundet meiner i si fråsegn at det er meir enn nok fiskeoppdrett i Vestnes, og elles i Møre og Romsdal, og ynskjer ikkje enno ein "ny" konsesjon. Bakgrunnen for dette er dei mange miljømessige, samfunnsøkonomiske og kulturelle problema som er knytt til oppdrettsnæringa.