Bilhjul
E39

Arbeidet mot motorvegen mellom Ålesund og Molde fortsetter

03.03.2022 | Sist oppdatert: 03.03.2022

I fjor var planene for strekninga mellom Digernesskiftet og Ørskogfjellet ute på høring. Naturvernforbundet i Ålesund la vekt på at verken natur eller klima har råd til denne typen prosjekt. Naturvernforbundet i Molde har nå gitt uttalelse til detaljplanen Julbøen – Molde, men skriver også en del om strekningen Molde – Ørskogfjellet. De tar blant annet opp mangel på sammenheng i konsekvensutredningene.

Granplantefelt i Gjemnes
Fjord kommune: Energi- og klimaplan

Viktig med naturmangfald også

01.12.2021 | Sist oppdatert: 01.12.2021

Fjord har lagt sin energi- og klimaplan ut på høyring. Naturvernforbundet har sett på nokre avsnitt om skogen si rolle. Det er mykje rundt skog og klima som har kome litt skeivt ut og treng ei justering.

IStock-148421596

Nei til naturødeleggende motorvei mellom Ålesund og Molde

13.08.2021 | Sist oppdatert: 29.09.2021

Statens vegvesen planlegger motorveg mellom Ålesund og Molde. Sommaren 2021 har planane for strekninga mellom Digernesskiftet og Ørskogfjellet vore ute på høyring. Naturvernforbundet i Ålesund og omegn meiner forslaget frå Statens vegvesen er eit svar på gårsdagens spørsmål. Verken natur eller klima har råd til denne typen prosjekt.