Krykkje

Naturvernseier i Kristiansund

03.12.2012 | Sist oppdatert: 16.12.2012

Naturvernforbundet i Kristiansund og Averøy sin klage på planlagt djupvasskai på Husøya har ført til at Klif har opphevet fylkesmannen sitt vedtak. Det er satt krav til at en samla vurdering av virkninger på Fugløyas naturreservat skal gjøres i forbindelse med reguleringsplan for området.

GMOfri

Genmodifisert framtid?

24.08.2012

Naturvernforbundet og flere andre samarbeidspartnere i Nettverk for GMO-fri mat inviterer til åpent møte på rommet "Kaupangen" på Høgskolen i Ålesund tirsdag 4. september 2012 kl. 1900. Hovedinnleder på møtet er Bill Freese, senior policyanalytiker i Centre for Food Safety, en ledende miljø- og forbrukerorganisasjon i USA.

Avfall på Rausand

Massedeponi på Rausand - spørsmål til Klima- og forurensningsdirektoratet

04.07.2012 | Sist oppdatert: 05.05.2013

For eit tid tilbake var Naturvernforbundet sin leiar ein tur i området nemnt som Bergmesteren ved tidlegare Rausand gruver for å gjere oss litt kjent med området. Lengst inn i området kom vi over noko som vi ikkje riktig visste kva vi skulle tru om. Vi trudde i grunnen at det vi såg ikkje skulle vere der, og måtte sjå etter fleire gonger for å vere sikker.