Naturvernforbundet i Ørsta og Volda

Lokale nyheter:

Artikkelen ble sist oppdatert: 06.04.2017

Avrenningfragrustaket
"Vi er skeptiske til bruken av Hjørundfjorden som slamdeponi!" - oppslag om uttala i Møre-nytt si nettutgåve.

Detaljregulering for Standal knuseverk

Møre-nytt si nettutgåve ved Svein Nordal intervjua lokallagsleiar Knut Festø om denne uttala og synfaringa han og andre frå lokallagsstyret saman med lokalkjende medlemar av laget gjekk på Standal i fyrste helvta av mai. Intervjuet fekk overskrifta: "Vi er skeptiske til bruken av Hjørundfjorden som slamdeponi!"

Tursti

Turstiar - bra for helsa - men ikkje alltid for naturen

23.01.2020 | Sist oppdatert: 26.04.2020

Naturvernforbundet i Møre og Romsdal har gjennomført ei kartlegging av såkalte "tippestiar", turstiprosjekt som er tildelt tippemidler. Alt for mange av desse prosjekta blir gjennomført utan at det er tatt tilstrekkelege omsyn til naturmangfold.

Illustrasjon

Viktige vindkraftspørsmål må ha svar no

09.05.2019 | Sist oppdatert: 25.05.2019

Naturvernforbundet sender brev til alle medlemmene på Søre Sunnmøre. Fram til 1. oktober 2019 er NVE sitt forslag til område prioritert for vindkraftutbygging på høyring, og Naturvernforbundet treng hjelp frå medlemmene for å identifisere konfliktsaker.

Foto: Naturvernforbundet

NO FÅR LANGEDALSELVA FLYTE FRITT ! - VI HADDE IKKJE RÅD TIL Å MISTE HO.

07.02.2019 | Sist oppdatert: 02.04.2019

Naturvernforbundet har i mange år peika på verdien av Langedalselva som renn til Hellesylt i Stranda kommune. Elva har likevel fått to kraftverk, og no var det diverre fare for endå meire inngrep. Det planlagde Langedalselva kraftverk, som skulle ha leia vatnet i tunnel frå Karbø ca. ein kilometer forbi dei mektige fossane og hølane mot Hellesylt, hadde fått konsesjon av NVE. Men Fylkesmannen i Møre og Romsdal, Naturvernforbundet og fleire andre klaga på denne konsesjonen. No låg tildelinga til avgjerd i Olje- og energidepartementet - som fredag 2019-03-29 stødde anka vår !