Høyspentmast kraftlinje

Monsterlinja: Lokalisering av trafostasjon på Heiane i Sykkylven er uakseptabelt

17.10.2011 | Sist oppdatert: 17.10.2011

Naturvernforbundet sitt overordna syn på denne lina skulle vere godt kjend; vi går inn for sjøkabling. Men om det no vert luftspenn, vil vi gå inn i diskusjonen om å finne dei alternativa som gjer minst skade på natur og miljø, skriv Naturvernforbundet i Møre og Romsdal i ei fråsegn til Norges vassdrags- og energidirektorat (NVE).

Folk på fjellet

Pest og kolera: Tilleggshøringa for 420 kV Ørskog - Fardal

09.06.2011 | Sist oppdatert: 09.06.2011

Samarbeidsrådet for naturvernsaker (SRN), et samarbeidsorgan mellom Den Norske Turistforening, Naturvernforbundet, Norges Jeger- og Fiskerforbund og WWF Norge, understreker i sin siste uttalelse til "monsterlinja" at det er svært uheldig at ikke andre aktuelle og mye bedre helhetlige løsninger er blitt utredet og vurdert på et tidligere tidspunkt. De nye omsøkte trasé-alternativene dreier seg i hovedsak om å flytte stor skade fra et område til et annet.

Skårasalvegen høyrer fortida til

21.05.2011 | Sist oppdatert: 21.05.2011

Naturvernforbundet meiner Skårasalvegen legg opp til ei passiv form for turisme som høyrer fortida til. Dette kjem fram i ei fråsegn Naturvernforbundet i Ørsta og Volda har sendt til AG Plan og Arkitektur AS i Ørsta.