Naturvernforbundet i Ørsta og Volda

Artikkelen ble sist oppdatert: 06.04.2017

Postkort med skogvernets "15 på topp" til miljø- og bistandsministeren

14.08.2008:

Etter Erik Solheims ambisiøse postkortutsending med ansvarsarter til landets ordførere får han nå postkort tilbake - fra Norges Naturvernforbund og Natur og Ungdom. Solheim ba kommunene bidra for å sikre enkeltarter. Nå utfordrer Natur og Ungdom og Norges Naturvernforbund Solheim til å ta mye bedre vare på artenes leveområder. Vi har lagd en "15 på topp-liste" over verneverdige skogområder, og disse samt en rekke andre verdifulle skogområder må vernes så raskt som mulig om vi skal nå målet om å stanse tap av biologisk mangfold innen 2010.

Volda kommune provoserer i skogsak

06.08.2008:

Volda kommune har gjeve løyve til nok ein skogsveg i olivinfuruskogen i Bjørkedalen. Også denne gongen er det vist til at det ikkje er nemnande miljøverdiar. I tillegg er det i denne saka brukt feil lovverk. Søknaden oppfyller ikkje vilkåra for den forenkla handsaminga etter landbruksvegforskrifta og skulle ha vore handsama som ei vanleg sak etter plan- og bygningslova.

Naturvernforbundet med vellukka Miljøfestival på Standalshytta

30.06.2008:

Naturvernforbundet samla 80 miljøvernarar til Miljøfestival på Standalshytta i Ørsta 27. - 29. juni. Staden var ikkje tilfeldig vald; midt i traséen for den planlagde monsterlina mellom Fardal og Ørskog. Naturvernforbundet nytta også høvet til å overrekke tidlegare mørebiskop Odd Bondevik ein miljøpris.