Naturvernforbundet i Vestnes

Naturvernforbundet i Vestnes er for tida ikkje aktivt. Kontakt Naturvernforbundet i Møre og Romsdal.

Artikkelen ble sist oppdatert: 12.09.2015

Naturvernforbundet negative til Ura Pilanlegg

09.06.2011 | Sist oppdatert: 09.06.2011

Naturvernforbundet i Vestnes har gitt uttalelse til søknaden fra Ura Pilanlegg om etablering og drift av et anlegg for behandling av avløpsslam og matavfall. Lokallanget er negative til anlegget.

Svane

Naturvernforbundet spør om miljøvennlige anskaffelser i Vestnes kommune

23.05.2011 | Sist oppdatert: 30.12.2011

På årsmøtet til Naturvernforbundet i Vestnes 09.03.2011 ble følgende vedtatt: ”Vestnes kommune må sørge for å få ein fast praksis ved å velgje miljøsertifiserte innkjøp. Forslaget vart godkjent og skal takast opp med kommunen.” Nå følger lokallaget opp med å etterspørre rutinene til kommunen.

Lervågen (3) Trygve

Naturvernforbundet spør Miljøverndepartementet om Vestnes er feilplassert

22.05.2011 | Sist oppdatert: 13.09.2014

I dei nye strandsoneretningslinjene frå Regjeringa registrerer Naturvernforbundet i Vestnes at Miljøverndepartementet har plassert Vestnes kommune i Møre og Romsdal inn under kategorien "Områder med mindre press på arealene". Naturvernforbundet i Vestnes er av den oppfatning at at en plassering av Vestnes kommune i denne kategorien enten må bygge på uvitenhet, en misforsåelse eller en feil.