E39

Dokumentlesing for dei som har lyst

29.05.2022 | Sist oppdatert: 29.05.2022

Naturvernforbundet prøver å følgje med på prosessane rundt ny E39 gjennom fylket. Akkurat no er det størst merksemd rundt strekninga Digernes til Julsundet.

Bilhjul
E39

Arbeidet mot motorvegen mellom Ålesund og Molde fortsetter

03.03.2022 | Sist oppdatert: 03.03.2022

I fjor var planene for strekninga mellom Digernesskiftet og Ørskogfjellet ute på høring. Naturvernforbundet i Ålesund la vekt på at verken natur eller klima har råd til denne typen prosjekt. Naturvernforbundet i Molde har nå gitt uttalelse til detaljplanen Julbøen – Molde, men skriver også en del om strekningen Molde – Ørskogfjellet. De tar blant annet opp mangel på sammenheng i konsekvensutredningene.

Kan eg parkere her
Friluftsliv berre for kjentfolk

Kan eg parkere her?

09.12.2021 | Sist oppdatert: 10.12.2021

Kan det vere at tilgangen til areal for friluftsliv blir vanskelegare når vegane blir rusta opp? Kor mykje skal til for at friluftslivet får enklare tilgang til friluftsareal? Dette har Naturvernforbundet undersøkt langs riksveg 70 mellom Skjevlingsnes og Ålvundfossen. Går ein gjennom rapporten og vedlegga, så finn ein kanskje det mest hemmelege veg - og sjønære friluftslivsarealet i Tingvoll. God tur!