gamle bilvrak i skog

Foto: Naturvernforbundet i Buskerud

Ulovlige søppelfyllinger

Naturvernforbundet har lagt ned eit arbeid for å avdekke ulovlege avfallsfyllingar og for å få stoppa ulovleg avfallsbrenning.

Dumping av avfall i naturen eller ukontrollert brenning kan gi alvorleg miljøskade. I alle kommunane i Møre og Romsdal er det etablert gode og rimelege gjenbruksstasjonar. Det er ingen som bør sleppe unna med å dumpe eller brenne avfall.

Miljøgift

Utfyllinga i Dalasundet - miljøtiltak eller spredning av forurensning

13.04.2013

Naturvernforbundet er ikke fornøyd med dokumentasjonen som er lagt fram sammen med søknaden om utfylling over forurenset sjøbunn i Dalasundet i Kristiansund. Naturvernforbundet spør om utfyllingen er ment som et miljøtiltak, eller om dette bare handler om å utvide en oljebase, uten hensyn til at dette kan spre forurensning.

Avfall på Rausand

Massedeponi på Rausand - spørsmål til Klima- og forurensningsdirektoratet

04.07.2012

For eit tid tilbake var Naturvernforbundet sin leiar ein tur i området nemnt som Bergmesteren ved tidlegare Rausand gruver for å gjere oss litt kjent med området. Lengst inn i området kom vi over noko som vi ikkje riktig visste kva vi skulle tru om. Vi trudde i grunnen at det vi såg ikkje skulle vere der, og måtte sjå etter fleire gonger for å vere sikker.