Vindkraft

Vindkraftverk er plasskrevende og planlegges ofte i naturområder som er lite påvirket av menneskelig aktivitet og inngrep. Mange av disse områdene har store verneverdier som er uforenlig med utbygging, i tillegg kommer omfattende veinett og kraftlinjer som stykker opp og drenerer området. Aktiviteten er også stor under utbygging, drift og vedlikehold av anleggene, noe som igjen påvirker naturen rundt. Naturvernforbundet ønsker ikke vindkraftanlegg eller andre inngrep i viktige naturområder.

Naturvernforbundet er opptatt av at ny fornybar energi må bidra til å redusere forbruket av fossil energi. Sammen med energisparing må Norge satse på ny fornybar energi, slik som bio- og solenergi, bølge- og vindkraft og geovarme. Ved all utbygging må det tas særskilt hensyn til naturmangfold, folkehelse, landskap og tradisjonelle naturbaserte næringer.

Artikkelen ble sist oppdatert: 07.05.2019

Øystein Folden ved Verma

Stolt og glad for miljøprisen!

08.12.2014 | Sist oppdatert: 23.12.2014

Fylkestinget tildelte miljøprisen for 2014 til Naturvernforbundet i Møre og Romsdal v/fylkesleiar Øystein Folden. - Eg vil takke dykk på vegne av naturen i fylket vårt, sa fylkesleiar Øystein Folden i si takketale til fylkestinget i Møre og Romsdal.

Høyspentmast kraftlinje

Regjeringa med avgjerd i "Monsterlinjesaka"

29.12.2011 | Sist oppdatert: 30.12.2011

Rett før jul fatta Olje- og energidepartementet avgjerd i klagesakene for den planlagde kraftlinja Ørskog - Fardal. Naturvernforbundet har kort oppsummert sitt syn på denne saka.