Smakebiter fra Naturkalenderen 2012 ”Trær”, med foto av Bård Løken.

Smakebiter fra Naturkalenderen 2012 ”Trær”, med foto av Bård Løken. Foto: Bård Løken

Naturkalenderen 2012 - Trær

Den tradisjonsrike naturkalenderen er nå klar til levering. Veggkalenderen inneholder vakre bilder av norske skoger og trær. Støtt norsk natur og bestill denne eksklusive veggkalenderen nå. Kjempefin miljøriktig gave og julegave. Kalenderen er den perfekte hilsen og gave til familie, venner og forbindelser i inn- og utland.

For å bestille:

Gå til Naturvernforbundets nettbutikk, eller ring inn din bestilling på kundetelefon 940 02 300.

Kalenderen blir sendt deg godt emballert innen to arbeidsdager etter bestilling.

Andre miljøvennlige julegaver?

Naturvernforbundets nettbutikk har mange gode tilbud, og rundt 20% rabatt for medlemmer på de fleste produkter. Ved å handle her støtter du samtidig Naturvernforbundet.

Støtt Naturvernforbundet ved å kjøpe Naturkalenderen 2012. Begrenset opplag, bestill nå!

Alle liker trær.
Den tradisjonsrike Naturkalenderen viser i 2012-utgaven noen av Norges flotteste trær og skoger, og er blitt svært delikat og en perfekt gave. Vi er tilbake til det klassiske kalenderformatet med spiral i toppen og store bilder. Godt kalendarium med plass for notater.

Naturfotograf Bård Løken står for de fleste bildene og kalenderen er trykket på et prisbelønnet og miljøvennlig norsk trykkeri.  Sammen passer vi på at de trærne som bør stå, får stå. Etisk og miljøvennlig julegave og gave som sikrer Naturvernforbundet viktige inntekter i bevaringen av norsk natur.

Format: 24 x 42 cm

For forhandlere
Lag, fylkeslag og andre direkteutsalgssteder som bokhandlere og gavebutikker kan videreselge kalenderen og få provisjon. Ta kontakt for tilbud!