• Redd gammelskogen

Noa julemarked FM2
Julemarkeder 3., 4., 10. og 11.12

Julemarkeder

NOA deltar på julemarked på Norsk Folkemuseum og på Gammeldags jul på Vøienvolden. Vi ønsker å gi julemarkedsgåere en eventyrlig juletid. Til dette trenger vi hjelpere. Har du tid?

Copy 1-11

Fullt hus på Litteraturhuset

Arne Nævra fylte Litteraturhusets største sal på en tirsdag kveld. Mange ville være med på skogsopplevelsene. Live kåsseri og bilder i verdensklasse er ikke hverdagskost.

Copy 1-1010678

Nordmarka Krokskogen Landskapsvernområde

Fire og år og mange diskusjoner har ført frem til et nytt type verneforslag. Vi ser for et større landskapsvernsområde nord i Nordmarka og på Krokskogen som sikrer restaurering av borealt skogøkosystem, gjennskaper store sammenhengende skogsområder med naturpreg i Marka og samtidig gir rom for produksjon av tettvokst høykvalitetstømmer, basert på fleralderskogbruk.

Renovasjonsetaten

Ansatte ved Oslo Rådhus får nå prøve vinter-el-sykling

07.11.2016

På onsdag 2. november lanserte vi "Sykle, så klart" hos Oslo Rådhus, og på fredag kom snøen! Med vinterdekk på elsyklene kan ansatte ved Rådhuset prøve seg på både vintersykling og elsykkel. Og skal vi tro finansbyråd Robert Steen vil de ansatte som skaffer seg elsykkel, smile enda bredere enn de som kjører Tesla.

Reparer sykkel - vinn elsykkel

10.10.2016

Har du en sykkel som du vil sette i stand? Reparerer du sykkelen din hos Felgen sykkelverksted frem til 1. desember kan du vinne elsykkel eller vinterdekk og langt over 50 andre premier.