Markakalenderen 2019

Årets sikre julegave: Markakalenderen 2019. Tolv nye bilder av Marka- tolv nye turforslag. Følg stien, eller gå din egen vei. Stedene er mange, utsikten er vid, fargene er vakre - i Marka.

Årets Markakalenderen er klar: Bli med ut i Marka hele året! Årets turer er skrevet av DNT Oslo og Omegn, Østmarkas Venner, Skiforeningen, Oslo og Omland Friluftsråd, Naturvernforbundet Oslo Sør, Naturvernforbundet i Asker og Frønsvollsutvalgets leder. Vi vil vise turer som man kan nå fra T-baner og busser, ikke bare de innerste hjertbarnområdene våre. Turene gir anledning til en overnatting i Marka. Det er både turer som er korte nok for barneføtter og turer der man kan få strukket ut litt.  Vi håper turene og bildene bringer mye glede det k

Priser for året:

1stk 189 kr per stk
2-5stk 179 kr per stk
6-10stk 169 kr pr stk
11-20stk 149 kr pr stk

NOAs Markakalender passer for alle Markatravere. Det er en fin julegave, og kan også brukes som bedriftsgave. Ta kontakt med noa@noa.no om du ønsker å kjøpe et større opplag av kalenderen, for å avtale pris. Kommer du innom Søndre Sandås slipper du porto og gebyr. Bestilling sendes til noa@noa.no

ommende året.