Makakalenderen 2018 forside

Markakalenderen er her

Nå er den kommet: Markakalenderen 2018. Tolv nye bilder av Marka- tolv nye turforslag. Følg stien, eller gå din egen vei. Stedene er mange, utsikten er vid, fargene er vakre - i Marka.

Årets markakalender er klar: Bli med ut i Marka hele året!  I år bærer turene preg av områder vi har jobbet mye med: Dammyrdalen og Nordmarka/Korkskogen og Tanumplatået. Vi har også ønsket å gi hverdagsturtips, som en kan gjennomføre på en kveld. Vi vil vise turer som man kan nå fra T-baner og busser, ikke bare de innerste hjertbarnområdene våre. Kulturlandskap og historie preger også årets turer. Vi håper turene og bildene bringer mye glede det kommende året.

Priser for året:

1stk 169 kr per stk
2-5stk 159 kr per stk
6-10stk 149 kr pr stk
11-20stk 129 kr pr stk

NOAs Markakalender passer for alle Markatravere. Det er en fin julegave, og kan også brukes som gave til ansatte. Ta kontakt med noa@noa.no om du ønsker å kjøpe et større opplag av kalenderen, for å avtale pris. Kommer du innom Vøienvollen slipper du porto og gebyr. Bestilling sendes til noa@noa.no