Markakalenderen 2019

Markakalenderen 2019.

Markakalenderen er her

Nå er den kommet: Markakalenderen 2019. Tolv nye bilder av Marka- tolv nye turforslag. Følg stien, eller gå din egen vei. Stedene er mange, utsikten er vid, fargene er vakre - i Marka.

Årets Markakalenderen er klar: Bli med ut i Marka hele året! Årets turer er skrevet av DNT Oslo og Omegn, Østmarkas Venner, Skiforeningen, OSlo og Omland Friluftsråd, Naturvernforbundet Oslo Sør, Naturvernforbundet i Asker og Frønsvollsutvalgets leder. Vi vil vise turer som man kan nå fra T-baner og busser, ikke bare de innerste hjertbarnområdene våre. Turene gir anledning til en overnatting i Marka. Det er både turer som er korte nok for barneføtter og turer der man kan få strukket ut litt.  Vi håper turene og bildene bringer mye glede det kommende året.

Priser for året:

1stk 189 kr per stk
2-5stk 179 kr per stk
6-10stk 169 kr pr stk
11-20stk 149 kr pr stk

NOAs Markakalender passer for alle Markatravere. Det er en fin julegave, og kan også brukes som bedriftsgave. Ta kontakt med noa@noa.no om du ønsker å kjøpe et større opplag av kalenderen, for å avtale pris. Kommer du innom Vøienvollen slipper du porto og gebyr. Bestilling sendes til noa@noa.no