NOA på ny adresse

I oktober flyttet NOA endelig til Søndre Sandås på Sognsvann: Her holder vi åpnet kontor mandag -torsdag 10-14. Vi har mye aktivitet utenfor kontoret i høst og vi er litt færre på kontoret frem til jul, så fint om du ringer først, om du har tenkt deg innom. Vårt telefonnummer er fortsatt: 22383520.

NOA har flyttet fra Sagene der vi har holdt til i over 30 år. Hele tiden har vi vært leietakere hos Fortidsminneforeninge i Oslo og Akershus. Nå har vi fått vårt eget kontorlokalet. På sikt ser vi frem til å skape Markaporten ved siden av lokalene i samarbeid med Bymiljøetaten. Dette tror vi vil bli en svært positiv endring av Sognsvann parkeringsplass, som også vil gi en tryggere og grønnere adkomst til skogen.

Merk altså at dere finner oss på Sognsvann parkeringsplass, Sognsveien 231, 0863 Oslo! Merk også: Dersom du vil komme innom: ring oss og sjekk at kontoret er bemannet. Vi har mye aktivitet utenfor kontoret i høst og vi er litt færre på kontoret frem til jul. Vårt telefonnummer er fortsatt: 22383520.

Vedlagt ser dere kartangivelse for å finne frem til vårt lokale. Vi har samme åpningstider som tidligere: mandag-torsdag kl. 10-14.