Høst-el-sykling

Sykle kan man gjøre hele året høst, vinter, vår og sommer.

Hvordan skal du reise til jobb i morgen?

Sykle, så klart!

Vil du prøve elsykkel i din egen hverdag? Som medlem i Naturvernforbundet eller ansatt hos en «Sykle, så klart»-arbeidsplass, får du mulighet til å teste en elsykkel i ei uke.

Har du lyst til å parkere bilen? Kanskje elsykkelen er svaret for deg? Du må tråkke selv, men hjelpemotoren gjør det lekende lett både i oppoverbakker og med tung bagasje. Dersom din arbeidsplass er med på «Sykle, så klart» kan du låne en elsykkel gratis i opp til ei uke gjennom sykle.moveabout.no. På den måten kan du finne ut om elsykkelen dekker dine transportbehov.

Sykkelbutikker:

Vi samarbeider med Scushi ElsykkelBuddy Bikes og Evo Elsykler.

Våre støttespillere:

Sparebankstiftelsen DNB, Oslo kommune, Akershus fylkeskommune, Helsedirektoratet, Bydel Sagene, samt "Sykle, så klart"-arbeidsplassene Renovasjonsetaten og Oslo Rådhus.

Les mer om hvordan du kan bli med på "Sykle, så klart".

Les mer om sykling

Received_10158814887670391

Prøv elsykkel nå!

11.04.2017

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Gjennom sommer gir vi flere personer muligheten til å prøve elsykkel.

Syklesåklartdame

Lån elsykkel og sykle til en perle nær deg

03.07.2017

Sola skinner. Du er lei av å sitte på baken. Da er det fint å kunne hoppe på sykkelen å sykle en tur til en av de mange perlene i Oslo og Akershus. Vi gir deg 10 tips til turer i finværet: Mangler du sykkel? Hver uke gir vi folk i Oslo og Bærum muligheten til å prøve elsykkel ei uke.