Høst-el-sykling

Sykle kan man gjøre hele året høst, vinter, vår og sommer.

Hvordan skal du reise til jobb i morgen?

Sykle, så klart!

Vil du prøve elsykkel i din egen hverdag? Som medlem i Naturvernforbundet eller ansatt hos en «Sykle, så klart»-arbeidsplass, får du mulighet til å teste en elsykkel i ei uke.

Har du lyst til å parkere bilen? Kanskje elsykkelen er svaret for deg? Du må tråkke selv, men hjelpemotoren gjør det lekende lett både i oppoverbakker og med tung bagasje. Dersom din arbeidsplass er med på «Sykle, så klart» kan du låne en elsykkel gratis i opp til ei uke gjennom sykle.moveabout.no. På den måten kan du finne ut om elsykkelen dekker dine transportbehov.

Sykkelbutikker:

Vi samarbeider med Scushi ElsykkelBuddy Bikes og Evo Elsykler.

Våre støttespillere:

Sparebankstiftelsen DNB, Oslo kommune, Akershus fylkeskommune, Helsedirektoratet, Bydel Sagene, samt "Sykle, så klart"-arbeidsplassene Renovasjonsetaten og Oslo Rådhus.

Les mer om hvordan du kan bli med på "Sykle, så klart".

Les mer om sykling

Vårsykling(1)
Hverdagsreiser

Gjør sykkelen klar for våren

Våryre syklister strømmer nå ut fra garasjer og boder over det ganske land, i pur sykkelglede. Men før du kaster deg på pedalene, bør du bruke noen minutter på å gjøre sykkelen klar. Her er det du trenger å gjøre.