Høst-el-sykling

Sykle kan man gjøre hele året høst, vinter, vår og sommer.

Hvordan skal du reise til jobb i morgen?

Sykle, så klart!

Vil du prøve elsykkel i din egen hverdag? Som medlem i Naturvernforbundet eller ansatt hos en «Sykle, så klart»-arbeidsplass, får du mulighet til å teste en elsykkel i ei uke.

Har du lyst til å parkere bilen? Kanskje elsykkelen er svaret for deg? Du må tråkke selv, men hjelpemotoren gjør det lekende lett både i oppoverbakker og med tung bagasje. Dersom din arbeidsplass er med på «Sykle, så klart» kan du låne en elsykkel gratis i opp til ei uke gjennom sykle.moveabout.no. På den måten kan du finne ut om elsykkelen dekker dine transportbehov.

Sykkelbutikker:

Vi samarbeider med Scushi ElsykkelBuddy Bikes og Evo Elsykler.

Våre støttespillere:

Sparebankstiftelsen DNB, Oslo kommune, Akershus fylkeskommune, Helsedirektoratet, Bydel Sagene, samt "Sykle, så klart"-arbeidsplassene Renovasjonsetaten og Oslo Rådhus.

Les mer om hvordan du kan bli med på "Sykle, så klart".

Les mer om sykling

Bli med på "Sykle, så klart!"

Vi samarbeider med arbeidsplasser om å gjøre det enklere å begynne å sykle. De ansatte får låne elsykler i opp til ei uke fra sykkelforhandlere. Ved å se hvor lett det er å sykle til jobb på en elsykkel, er det lettere å endre reisevaner.

Renovasjonsetaten

Ansatte ved Oslo Rådhus får nå prøve vinter-el-sykling

07.11.2016

På onsdag 2. november lanserte vi "Sykle, så klart" hos Oslo Rådhus, og på fredag kom snøen! Med vinterdekk på elsyklene kan ansatte ved Rådhuset prøve seg på både vintersykling og elsykkel. Og skal vi tro finansbyråd Robert Steen vil de ansatte som skaffer seg elsykkel, smile enda bredere enn de som kjører Tesla.

Prøv elsykkel i ei uke

26.10.2016

Vi samarbeider med sykkelbutikker for å gi flere muligheten til å prøve elsykkel. Når det er ledige elsykler gir vi våre medlemmer mulighet til å prøve elsykkel en hel uke.

Reparer sykkel - vinn elsykkel

10.10.2016

Har du en sykkel som du vil sette i stand? Reparerer du sykkelen din hos Felgen sykkelverksted frem til 1. desember kan du vinne elsykkel eller vinterdekk og langt over 50 andre premier.