Høst-el-sykling

Sykle kan man gjøre hele året høst, vinter, vår og sommer.

Sykle, så klart

Prøv elsykkel en uke eller lastesykkel en dag

Vil du prøve elsykkel i din egen hverdag? Vi gir innbyggere i Oslo og Akershus muligheten til å prøve elsykkel en uke eller lastesykkelen Packster en dag.

• Er arbeidsplassen din med på "Sykle, så klart?" Registrer deg med ansattepost og reserver elsykkel nå på: sykle.moveabout.no. Les mer om hvordan din arbeidsplass kan bli med på "Sykle, så klart".
  • Er du medlem eller vil du bli medlem? Fyll ut dette skjemaet og du vil få tilsendt innloggingsinformasjon som kan brukes til å prøve elsykkel på sykle.moveabout.no
  • Har du bare lyst til å prøve elsykkel en uke? Hver uke gir vi folk i Oslo og Akershus muligheten til å låne elsykkel for ei uke. Har du lyst til å prøve elsykkel? Fyll ut dette skjemaet!

Sykkelbutikker i Bærum og Oslo:

Vi samarbeider med Scushi ElsykkelBuddy Bikes og Evo Elsykler. Sykkelbutikkene ligger i Oslo og Bærum

Våre støttespillere:

Sparebankstiftelsen DNB, Oslo kommune, Akershus fylkeskommune, Helsedirektoratet, Bydel Sagene, samt "Sykle, så klart"-arbeidsplassene Renovasjonsetaten, Oslo Rådhus, JM, Regnskogsfondet, Framtiden i våre hender, Utviklingsfondet og Statkraft.

Les mer om sykling

Bli "Sykle, så klart!"-arbeidsplass

Vi samarbeider med arbeidsplasser om å gjøre det enklere å begynne å sykle. De ansatte får låne elsykler i opp til ei uke fra sykkelforhandlere. Ved å se hvor lett det er å sykle til jobb på en elsykkel, er det lettere å endre reisevaner.

Renovasjonsetaten

Ansatte ved Oslo Rådhus får nå prøve vinter-el-sykling

07.11.2016

På onsdag 2. november lanserte vi "Sykle, så klart" hos Oslo Rådhus, og på fredag kom snøen! Med vinterdekk på elsyklene kan ansatte ved Rådhuset prøve seg på både vintersykling og elsykkel. Og skal vi tro finansbyråd Robert Steen vil de ansatte som skaffer seg elsykkel, smile enda bredere enn de som kjører Tesla.

Prøv elsykkel i ei uke

26.10.2016

Vi samarbeider med sykkelbutikker for å gi flere muligheten til å prøve elsykkel. Når det er ledige elsykler gir vi våre medlemmer mulighet til å prøve elsykkel en hel uke.

Reparer sykkel - vinn elsykkel

10.10.2016

Har du en sykkel som du vil sette i stand? Reparerer du sykkelen din hos Felgen sykkelverksted frem til 1. desember kan du vinne elsykkel eller vinterdekk og langt over 50 andre premier.