Sykle, så klart

Prøv elsykkel gratis en uke eller lastesykkel for en dag

Registrer deg på sykle.moveabout.no, hvis du vil prøve elsykkel en uke. ​Dersom du er ansatt hos en "Sykle, så klart"-arbeidsplass, skal du registrere deg med din ansattepost. Passord til innlogging mottar du vanligvis etter en virkedag. Ansatte ved arbeidsplasser prioriteres, andre får tilgang ved ledig kapasitet.

Elsyklene reserves for maksimalt en uke og hentes og leveres hos sykkelbutikkene. Les mer om hvordan din arbeidsplass kan bli med på "Sykle, så klart".

Syklesåklartdame

Bli med!

Vil du at det skal bli enda enklere å velge sykkel? Vil du inspirere flere til å sykle? Vi har forslag til deg som svarer ja!

Received_10158814887670391

Prøv elsykkel en uke

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Hver uke gir vi noen heldige muligheten til å prøve elsykkel en uke.

Dame med sykkel

Prøv elsykkel over hele landet

Du har kanskje truffet en rogalending eller sørlending som også vil prøve elsykkel? Vi har laget en liten oversikt over noen av prøveordningene som finnes der ute.

Sykkeltips fra Naturvernforbundet:

Inviter på sykkeltur!

Hvis man ikke har syklet på lenge kan det være litt tiltak. Dersom noen tilrettelegger er det mye lettere å komme i gang. En sykkeltur sammen med andre kan gi en god sykkelopplevelse og få enda flere til å bli glad i å sykle!

Sykkelstand
Sykkeltips fra Naturvernforbundet:

Arranger el-sykkelstand

El-sykling er morsomt, miljøvennlig, økonomisk og bra for helsa. Likevel er det mange som fortsatt aldri har prøvd selv. Hva med å arrangere en sykkelstand hvor folk får mulighet til å prøve el-sykkel?