Sykle, så klart

Prøv elsykkel gratis en uke eller lastesykkel for en dag

Fyll ut dette skjemaet og du kan bli blant de heldige som får prøve elsykkel gratis en uke.

Dersom du er ansatt hos en "Sykle, så klart"-arbeidsplass, kan du registrere deg med din ansattepost på sykle.moveabout.no. Passord til innlogging mottar du vanligvis etter en virkedag.

Elsyklene reserves for en uke på sykle.moveabout.no og hentes og leveres hos sykkelbutikkene. Les mer om hvordan din arbeidsplass kan bli med på "Sykle, så klart".

Syklesåklartdame

Bli med!

Vil du at det skal bli enda enklere å velge sykkel? Vil du inspirere flere til å sykle? Vi har forslag til deg som svarer ja!

Received_10158814887670391

Prøv elsykkel en uke

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Hver uke gir vi noen heldige muligheten til å prøve elsykkel en uke.

Syklesåklartdame

Lån elsykkel og sykle til en perle nær deg

03.07.2017

Sola skinner. Du er lei av å sitte på baken. Da er det fint å kunne hoppe på sykkelen å sykle en tur til en av de mange perlene i Oslo og Akershus. Vi gir deg 10 tips til turer i finværet: Mangler du sykkel? Hver uke gir vi folk i Oslo og Bærum muligheten til å prøve elsykkel ei uke.

SykkeldagSt

Bli med å inspirere til sykling

07.03.2017

Vi lar folk prøve elsykkel og gir tips og triks for eksempel til fine sykkelturer. Ikke minst arbeider vi opp mot skoler og politikere for å gjøre det enklere å sykle.

Renovasjonsetaten

Ansatte ved Oslo Rådhus får nå prøve vinter-el-sykling

07.11.2016

På onsdag 2. november lanserte vi "Sykle, så klart" hos Oslo Rådhus, og på fredag kom snøen! Med vinterdekk på elsyklene kan ansatte ved Rådhuset prøve seg på både vintersykling og elsykkel. Og skal vi tro finansbyråd Robert Steen vil de ansatte som skaffer seg elsykkel, smile enda bredere enn de som kjører Tesla.

Reparer sykkel - vinn elsykkel

10.10.2016

Har du en sykkel som du vil sette i stand? Reparerer du sykkelen din hos Felgen sykkelverksted frem til 1. desember kan du vinne elsykkel eller vinterdekk og langt over 50 andre premier.

Maria sykler

Fly med Scushis elsykler

05.10.2016

”Scushi elsykkel” vil fra i høst låne ut elsykler i opptil ei uke. Slik kan flere få mulighet til å prøve elsykkelsmilet.