Sykle, så klart

Prøv elsykkel gratis en uke eller lastesykkel for en dag

Registrer deg på sykle.moveabout.no, hvis du vil prøve elsykkel en uke. ​Dersom du er ansatt hos en "Sykle, så klart"-arbeidsplass, skal du registrere deg med din ansattepost. Passord til innlogging mottar du vanligvis etter en virkedag. Ansatte ved arbeidsplasser prioriteres, andre får tilgang ved ledig kapasitet.

Elsyklene reserves for maksimalt en uke og hentes og leveres hos sykkelbutikkene. Les mer om hvordan din arbeidsplass kan bli med på "Sykle, så klart".

Syklesåklartdame

Bli med!

Vil du at det skal bli enda enklere å velge sykkel? Vil du inspirere flere til å sykle? Vi har forslag til deg som svarer ja!

Received_10158814887670391

Prøv elsykkel en uke

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Hver uke gir vi noen heldige muligheten til å prøve elsykkel en uke.

Received_10158814887670391

Prøv elsykkel en uke

SykkeldagSt

Bli med å inspirere til sykling

07.03.2017

Vi lar folk prøve elsykkel og gir tips og triks for eksempel til fine sykkelturer. Ikke minst arbeider vi opp mot skoler og politikere for å gjøre det enklere å sykle.

Dame med sykkel

Bli "Sykle, så klart!"-arbeidsplass

Vi samarbeider med arbeidsplasser om å gjøre det enklere å begynne å sykle. De ansatte får låne elsykler i opp til en uke fra sykkelforhandlere. Ved å få et lite dytt er det lettere å komme seg opp på sykkelen, og selv erfare hvor morsomt det er å være elsyklist.

Renovasjonsetaten

Ansatte ved Oslo Rådhus får nå prøve vinter-el-sykling

07.11.2016

På onsdag 2. november lanserte vi "Sykle, så klart" hos Oslo Rådhus, og på fredag kom snøen! Med vinterdekk på elsyklene kan ansatte ved Rådhuset prøve seg på både vintersykling og elsykkel. Og skal vi tro finansbyråd Robert Steen vil de ansatte som skaffer seg elsykkel, smile enda bredere enn de som kjører Tesla.