Sykle, så klart

Prøv elsykkel gratis en uke eller lastesykkel for en dag

Fyll ut dette skjemaet og du kan bli blant de heldige som får prøve elsykkel gratis en uke.

Dersom du er ansatt hos en "Sykle, så klart"-arbeidsplass, kan du registrere deg med din ansattepost på sykle.moveabout.no. Passord til innlogging mottar du vanligvis etter en virkedag.

Elsyklene reserves for en uke på sykle.moveabout.no og hentes og leveres hos sykkelbutikkene. Les mer om hvordan din arbeidsplass kan bli med på "Sykle, så klart".

Syklesåklartdame

Bli med!

Vil du at det skal bli enda enklere å velge sykkel? Vil du inspirere flere til å sykle? Vi har forslag til deg som svarer ja!

Received_10158814887670391

Prøv elsykkel en uke

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Hver uke gir vi noen heldige muligheten til å prøve elsykkel en uke.

Kristin sykler 2

Vi har gitt innspill for bedre sykkeltilretting i Oslo

07.09.2016

Vi ønsker økt satsning på sykkel til glede for miljø og helse. Derfor er vi glade for at Oslo kommune har satt i gang et arbeid med å lage en ny og bedre standard for sykkeltilrettelegging. Vi har anbefalt å senke farten der det er syklister og å bruke nye løsninger som klarer å skille gående, syklende og bilister. Der ikke Oslo kommune kan gjøre endringer på egenhånd, bør de jobbe for at standardene nasjonalt endres.