Sykle, så klart

Prøv elsykkel gratis en uke eller lastesykkel for en dag

Registrer deg på sykle.moveabout.no, hvis du vil prøve elsykkel en uke. ​Dersom du er ansatt hos en "Sykle, så klart"-arbeidsplass, skal du registrere deg med din ansattepost. Passord til innlogging mottar du vanligvis etter en virkedag. Ansatte ved arbeidsplasser prioriteres, andre får tilgang ved ledig kapasitet.

Elsyklene reserves for maksimalt en uke og hentes og leveres hos sykkelbutikkene. Les mer om hvordan din arbeidsplass kan bli med på "Sykle, så klart".

Syklesåklartdame

Bli med!

Vil du at det skal bli enda enklere å velge sykkel? Vil du inspirere flere til å sykle? Vi har forslag til deg som svarer ja!

Received_10158814887670391

Prøv elsykkel en uke

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Hver uke gir vi noen heldige muligheten til å prøve elsykkel en uke.

2017-09-25 08
Sykkeltips fra Naturvernforbundet:

Lag en heiagjeng for syklister

I forbindelse med Sykkel-VM stilte en gjeng engasjerte folk seg opp for å heie frem hverdagssyklistene i Bergen. Også folk som ikke er toppsyklister, trenger nemlig en heiagjeng!

Fiksefest

Fiksefest for syklister

Det er viktig å ta vare på det man har, ikke bare kaste og kjøpe nytt. Er det noe feil med giret eller bremsene, er det jo bare å skifte det ut, og sykkelen er god som ny. Men hvordan? På en fiksefest for syklister vil deltagerne selv lære å reparere og vedlikeholde sykkelen sin!

Overrekkelse NOA_Load redigert siste utgave 15juni2016

Inviter til transportsykkeltreff!

Transportsykkeltreff er morsomt, hyggelig og inspirerende. Andre som er nysgjerrige på transportsykkel kan komme og låne av noen som selv bruker transportsykkel.

Helga og sykkel

Vinn en sykkelvei!

Ingenting føles bedre enn å få gjennomslag og vinne saken man har jobbet for i lang tid. Å få bygget en sykkelvei i nærområdet er en god måte å sørge for at flere får muligheten til å sykle mer!

17PacksterNuvUrban_damebarntelt_800_800-800x800

Nå kan du låne transportsykkel for en dag

Lurer du på hvordan det er å sykle en transportsykkel? Har du lyst å forsøke å levere og hente barna dine i barnehagen og se hvordan det er? Nå kan du låne transportsykkelen Riese og Müller Packster for en dag fra EVO-Elsykler på Skøyen.

Mann med Buddy elsykkel
Hverdagsreiser

Gjør sykkelen klar for høsten

Ny høst - fine sykkelmuligheter! Men før du tråkker på pedalene, er det lurt å bruke noen minutter på å gjøre sykkelen klar. Her er det du trenger å gjøre.

Syklesåklartdame

Lån elsykkel og sykle til en perle nær deg

03.07.2017

Sola skinner. Du er lei av å sitte på baken. Da er det fint å kunne hoppe på sykkelen å sykle en tur til en av de mange perlene i Oslo og Akershus. Vi gir deg 10 tips til turer i finværet: Mangler du sykkel? Hver uke gir vi folk i Oslo og Bærum muligheten til å prøve elsykkel ei uke.

Mann med Buddy elsykkel

Elsykler du kan prøve en uke

Scushi Elsykkel, Buddy Electrics og EVO Elsykler fører elsykler tilpasset norske forhold og i forskjellige prisklasser og med ulike motorsystem.