Jorunn i Naturvernforbundet ved Trollvann

Ved å elsykle bakkene opp til Trollvann blir turen en opplevelse i seg selv. Jorunn Vallestad i Naturvernforbundet prøvde Buddy Bike for første gang og fikk gitt elsykkelen en real bakketest.

Prøv elsykkel en uke

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Hver uke gir vi noen heldige muligheten til å prøve elsykkel en uke.

Har du lyst til å prøve elsykkel i opp til en uke eller lastesykkel for en dag? Fyll ut dette skjemaet og kanskje du blir en av de heldige som mottar epost med innloggingsinformasjon fra Move About. Med innloggingsinformasjonen kan du reservere elsykkel fra utvalgte sykkelbutikker i Bærum og Oslo, og prøve den en hel uke. NB! Lastesykkelen kan kun lånes for en dag.

Dersom du jobber på en av disse arbeidsplassene kan du gå rett inn på sykle.moveabout.no å registrere deg med din ansattepost. Unntaket er ansatte i Statkraft som kan prøve elsykkel en uke via statkraft.moveabout.no

Syntes du at det var så gøy å prøve elsykkel at du vil gi flere den samme muligheten? Oppfordre arbeidsplassen din til å bli med på "Sykle, så klart". Les mer om vårt samarbeid med arbeidsplasser eller send en epost til kr@naturvernforbundet.no for å få mer informasjon.

Her kan du lese enda mer: