Prøv elsykkel i ei uke

Vi samarbeider med sykkelbutikker for å gi flere muligheten til å prøve elsykkel. Når det er ledige elsykler gir vi våre medlemmer mulighet til å prøve elsykkel en hel uke.

Har du lyst til å prøve elsykkel?

Gjennom "Sykle, så klart" gir vi ansatte hos "Sykle, så klart"-partnere mulighet til å prøve elsykkel i ei uke, men når vi har ledige elsykler får også medlemmer i Naturvernforbundet prøve.

Slik kan medlemmer få prøve elsykkel:

1. Fyll ut dette skjemaet hvis du er medlem. Hvis arbeidsplassen din er med på "Sykle, så klart" kan du gå rett til sykle.moveabout.no å registrere deg med din ansattepost.
  2. Noen heldige vil motta epost fra Moveabout med innloggingsinformasjon til sykle.moveabout.no
  3. Logg inn på sykle.moveabout.no med profil du har mottatt fra Moveabout
  4. Reserver elsykkel fra ønsket periode (maksimalt ei uke) fra ønsket butikk.
  5. Hent elsykkelen hos avtalt butikk innenfor åpningstidene til sykkelbutikken. Husk å ta med legitimasjon.
  6. Lever elsykkelen tilbake igjen. Lever elsykkelen tilbake igjen i god tid til innen din reservasjonstid går ut. Husk at det kanskje er en hyggelig kollega som skal hente sykkelen etter deg. Husk også å levere tilbake lader, batteri, hjelm og lås, slik at både kollega og sykkel vil være sikre også i neste utlånsperiode.

Vilkår og mer informasjon om lånemuligheter finner du på sykle.moveabout.no.

Meld deg inn eller gi gavemedlemskap – med mulighet til å prøve elsykkel for ei uke!
Alle nye medlemmer i Oslo og omegn vil få mulighet til å prøve elsykkel. Så gi et gavemedlemskap og mulighet til å prøve elsykkel til en du er glad i. Gå inn på naturvernforbundet.no/medlem

Få din arbeidsplass med på sykkelprosjektet

Vil du at din arbeidsplass skal være med å bidra til at flere sykler og gi sine egne ansatte anledning til å prøve elsykler i opp til ei uke? Les mer her.

Om Sykle, så klart
Gjennom Sykle, så klart samarbeider vi med arbeidsplasser og sykkelbutikker for å få flere til å prøve elsykler. Renovasjonsetaten, JM og Oslo Rådhus var først ute med å gi folk mulighet til å prøve elsykkel. Ta kontakt om dere også vil være med. Følgende butikker låner ut sykler: Buddy bike, Evo elsykler, og Scushi elsykkel. Les mer om prosjektet her.