Prøv elsykkel i en uke

Vi samarbeider med sykkelbutikker for å gi flere muligheten til å prøve elsykkel.

Har du lyst til å prøve elsykkel?

Gjennom "Sykle, så klart" gir vi ansatte hos "Sykle, så klart"-partnere mulighet til å prøve elsykkel i en uke, men når vi har ledige elsykler får også andre muligheten til å prøve.

Slik kan du få prøve elsykkel:

1. Registrer deg på sykle.moveabout.no med din epostadresse.
  2. Noen heldige vil motta epost fra Move About med innloggingsinformasjon til sykle.moveabout.no
  3. Logg inn på sykle.moveabout.no med profil du har mottatt fra Move About
  4. Reserver elsykkel fra ønsket periode (maksimalt ei uke) fra ønsket butikk.
  5. Hent elsykkelen hos avtalt butikk innenfor åpningstidene til sykkelbutikken. Husk å ta med legitimasjon.
  6. Lever elsykkelen tilbake igjen. Lever elsykkelen tilbake igjen i god tid. Husk at det kanskje er en hyggelig kollega, som skal låne sykkelen etter deg. Husk også å levere tilbake lader, batteri, hjelm og lås, slik at både kollega og sykkel vil være sikre i neste utlånsperiode.

Vilkår og mer informasjon om lånemuligheter finner du på sykle.moveabout.no.

Meld deg inn eller gi gavemedlemskap – med mulighet til å prøve elsykkel for ei uke!
Alle nye medlemmer i Oslo og omegn vil få mulighet til å prøve elsykkel. Så gi et gavemedlemskap og mulighet til å prøve elsykkel til en du er glad i. Gå inn på naturvernforbundet.no/medlem

Få din arbeidsplass med på sykkelprosjektet

Vil du at din arbeidsplass skal være med å bidra til at flere sykler og gi sine egne ansatte anledning til å prøve elsykler i opp til ei uke? Les mer her.

Om Sykle, så klart
Gjennom Sykle, så klart samarbeider vi med arbeidsplasser og sykkelbutikker for å få flere til å prøve elsykler. Renovasjonsetaten, JM og Oslo Rådhus var først ute med å gi folk mulighet til å prøve elsykkel. Ta kontakt om dere også vil være med. Følgende butikker låner ut sykler: Buddy bike, Evo elsykler, og Scushi elsykkel. Les mer om prosjektet her.