Jorunn i Naturvernforbundet ved Trollvann

Om sommeren vil man gjerne komme seg til steder der man kan grille, bade og sole seg. Ved å elsykle bakkene opp til Trollvann blir turen en opplevelse i seg selv. Jorunn Vallestad i Naturvernforbundet prøvde Buddy Bike for første gang og fikk gitt elsykkelen en real bakketest. Hun og elsykkelen måtte jobbe litt ekstra godt sammen. I følge henne selv ville hun per i dag aldri kommet seg opp hele bakken på vanlig sykkel.

Prøv elsykkel nå!

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Gjennom sommer gir vi flere personer muligheten til å prøve elsykkel.

Har du lyst til å prøve elsykkel i opp til ei uke? I sommer kan du få muligheten. Elsyklene hentes og leveres fra utvalgte sykkelbutikker i Bærum og Oslo. Fyll ut dette skjemaet og kanskje du er en av de heldige!

Syntes du at det var så gøy å prøve elsykkel at du vil gi flere den samme muligheten? Oppforde arbeidsplassen din til å bli med på "Sykle, så klart". Les mer om vårt samarbeid med arbeidsplasser for å fremme sykkel her.