Jorunn i Naturvernforbundet ved Trollvann

Om sommeren vil man gjerne komme seg til steder der man kan grille, bade og sole seg. Ved å elsykle bakkene opp til Trollvann blir turen en opplevelse i seg selv. Jorunn Vallestad i Naturvernforbundet prøvde Buddy Bike for første gang og fikk gitt elsykkelen en real bakketest. Hun og elsykkelen måtte jobbe litt ekstra godt sammen. I følge henne selv ville hun per i dag aldri kommet seg opp hele bakken på vanlig sykkel.

Prøv elsykkel nå!

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Hver uke gir vi noen heldige muligheten til å prøve elsykkel.

Har du lyst til å prøve elsykkel i opp til ei uke eller lastesykkel for en dag? Fyll ut dette skjemaet og kanskje du blir en av de heldige som låne elsykkel en uke fra utvalgte sykkelbutikker i Bærum og Oslo. NB! Lastesykkelen kan kun lånes for en dag.

Du kan gå rett inn på sykle.moveabout.no å registere deg med din ansattepost dersom du jobber på en av disse arbeidsplassene: Oslo Rådhus, JM, Renovasjonsetaten, Statkraft, Naturvernforbundet, Regnskogsfondet, Utviklingsfondet, Framtiden i våre hender, Bymiljøeetaten, Helseetaten, Statnett, Veidekke, Kongsveien barnehage. Ansatte i Statkraft kan låne via statkraft.moveabout.no

Syntes du at det var så gøy å prøve elsykkel at du vil gi flere den samme muligheten? Oppfordre arbeidsplassen din til å bli med på "Sykle, så klart". Les mer om vårt samarbeid med arbeidsplasser for å fremme sykkel her eller send en epost til kr@naturvernforbundet.no for å få mer informasjon.