Jorunn i Naturvernforbundet ved Trollvann

Om sommeren vil man gjerne komme seg til steder der man kan grille, bade og sole seg. Ved å elsykle bakkene opp til Trollvann blir turen en opplevelse i seg selv. Jorunn Vallestad i Naturvernforbundet prøvde Buddy Bike for første gang og fikk gitt elsykkelen en real bakketest. Hun og elsykkelen måtte jobbe litt ekstra godt sammen. I følge henne selv ville hun per i dag aldri kommet seg opp hele bakken på vanlig sykkel.

Prøv elsykkel nå!

Har du lurt på om elsykkel er noe for deg? Hver uke gir vi noen heldige muligheten til å prøve elsykkel.

Har du lyst til å prøve elsykkel i opp til ei uke eller lastesykkel for en dag? Fyll ut dette skjemaet og kanskje du er en av de heldige!

Blir du en av de heldige kan du hente en elsykkel fra utvalgte sykkelbutikker i Bærum og Oslo, sykle den en uke og levere den tilbake etterpå. NB! EVO Packster-lastesykkelen kan kun lånes for en dag.

Syntes du at det var så gøy å prøve elsykkel at du vil gi flere den samme muligheten? Oppforde arbeidsplassen din til å bli med på "Sykle, så klart". Les mer om vårt samarbeid med arbeidsplasser for å fremme sykkel her.