Hvor var du da toget gikk?

Klimatoppmøtet i København kan bli vår siste sjanse til å unngå de mest dramatiske klimaendringene. Derfor inviterer Naturvernforbundet og Natur og Ungdom med seg alle til et stort fakkeltog langs Akerselva i Oslo lørdag 12. desember. Bli med!

Luciafeiring i Oslo barn lys fakkeltog

Spre ordet!

Fakkeltoget ligger også som arrangement på Facebook. Meld deg på, og spre ordet til venner og bekjente!

Klokka 15.00 lørdag 12. desember går et fakkeltog fra Birkelunden langs Akerselva til Vaterlandsparken. Vi håper du er blant dem som går i det.

Klimatoppmøtet i København kan bli vår siste sjanse til å unngå de mest dramatiske konsekvensene av klimaendringene. Nå er det på tide at verdens ledere tar ansvar og blir enige om en forpliktende og rettferdig avtale som fører til en kraftig reduksjon av klimagassutslippene. (Les mer om hva som står på spill på våre temasider om klimatoppmøtet)

Møt oss i Birkelunden på lørdag den 12. desember og bli med i fakkeltog langs Akerselva. Hjelp oss å si fra om at en samlet befolkning krever handling nå!

I Birkelunden blir det appeller med blant annet Jostein Gaarder samt live musikk. Deretter går vi i fakkeltog ned langs elva til vi kommer til Vaterlandsparken.

Vi håper å se deg til musikk og appeller i Birkelunden 12. desember kl. 15.00 og at du følger med oss langs elva!