Stemmegivning under Naturvernforbundets landsmøte 2009

Stemmegivning under Naturvernforbundets landsmøte 2009.

Velkommen til landsmøte 2021

Endelig har vi gleden av å innkalle til Naturvernforbundets landsmøte 23.- 25. april 2021. Fylkeslaget i Sogn- og Fjordane inviterer og er vertskap for møtet. På grunn av den pågående pandemien kan vi ikke møtes fysisk i Førde våren 2021.  Landsstyret har besluttet at landsmøtet gjennomføres som et heldigitalt møte, der alle deltar fra sitt eget hjem.

Velkommen til landsmøte 2021!

Det digitale landsmøtet sendes direkte på YouTube.

Klikk her for å følge livesendingen!

Hold deg oppdatert på landsmøtet:

Hva er landsmøtet?
Landsmøtet er Naturvernforbundets øverste og viktigste organ og her bestemmer organisasjonen:

• Politikken vår - hva er Naturvernforbundets løsninger på natur- og klimakrisen
  • Prioriteringene våre - hva skal vi skal jobbe med de neste årene?
  • Hvem skal sitte i organisasjonens ledelse?

Og ikke minst er landsmøte et sosialt og hyggelig treffpunkt der vi normalt møter natur- og miljøvernere fra hele landet, utveksler erfaringer og ideer og finner inspirasjon.

Innkalling og sakspapirer
Første innkalling til landsmøtet ble sendt til lokal- og fylkeslag den 1. desember 2020. Innkallingen og følgebrevet til lokal- og fylkeslag kan du finne her og i menyvalget til høyre.

Sakspapirene vil lastes opp på hjemmesiden så snart de er klare, du finner sakspapirene i menyvalget til høyre eller ved å trykke her

De første sakspapirene vil publiseres i desember. Etter landsstyrets møte i februar vil landsstyrets innstillinger publiseres 3. mars. Endelige sakspapirer vil sendes til alle delegatene den 26. mars. De siste innstillingene fra landsstyret vil sendes den 20. april.

Sted
Landsmøtet gjennomføres som et heldigitalt landsmøte. Dette betyr at alle delegatene vil delta fra sitt eget hjem. Vi jobber nå med å forberede det tekniske, og vil legge ut mer informasjon. For personer som ikke er delegater, men som ønsker å følge landsmøtet, vil landsmøtet strømmes.

Påmelding til landsmøtet
Påmeldingen til landsmøtet åpner 4. januar 2021, og dere finner mer informasjon om påmelding i menyvalget til høyre, eller ved å trykke her

Praktisk informasjon
Praktisk informasjon kan dere finne her.

Har dere spørsmål anbefaler vi at dere sjekker ut vår spørsmål og svar side som dere finner her. Dersom dere ikke finner svar på det dere lurer på kan dere ta kontakt med organisasjonsavdelingen på organisasjon@naturvernforbundet.no.

Artikkelen ble sist oppdatert: 23.04.2021